نتیجه یک نظرسنجی درباره تحریم تیم ملی/ چند درصد برد تیم ملی را برد خودشان می‌دانند؟

فهرست مطالب

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نتیجه موج دوم نظرسنجی درباره بُرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.

به گزارش آرونو ، روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: نتایج موج دوم افکارسنجی این پژوهشگاه درباره حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر نشان می‌دهد حدود ۷۷ درصد ایرانی‌ها، بُرد تیم ملی را بُرد خود می‌دانند.

به استناد این نظرسنجی، اصلی‌ترین منبع پیگیری اخبار تیم ملی فوتبال ایران، با ۵۱ درصد صداوسیما تست. رسانه‌های خارجی (۳.۹ درصد)، شبکه‌های اجتماعی (۱۰.۵ درصد)، روزنامه‌ها و سایت‌ها (۳.۵ درصد) و شبکه‌های اجتماعی داخلی (۴.۴ درصد) در رتبه‌های بعدی، منبع پیگیری اخبار تیم ملی فوتبال هستند.

نتیجه یک نظرسنجی درباره بُرد تیم ملی فوتبال ایران

بر پایه این نظرسنجی، بیشتر مردم (۷۱.۷ درصد) مایل هستند بازی‌های تیم ملی فوتبال را از قاب تلویزیون تماشا کنند. سالن‌ سینما (۱.۸درصد)، شبکه‌های ماهواره‌ای (۳.۳ درصد)، صفحات مجازی (۳.۷ درصد)، فضای عمومی پارک‌ها (۲.۸ درصد) در رتبه‌های بعدی تمایل مردم درباره نحوه تماشای بازی‌های تیم ملی فوتبال است.

نتیجه یک نظرسنجی درباره بُرد تیم ملی فوتبال ایران

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اعلام کرد: این نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم ایران، تحریم تیم ملی فوتبال ایران را به ضرر مردم و فوتبال ایران می‌دانند. در این نظرسنجی ۵۶.۴ درصد پاسخگویان بر این باورند تحریم تیم ملی فوتبال ایران را به ضرر مردم و فوتبال ایران است. ۱۰.۳ درصد پاسخگویان نیز تحریم تیم ملی فوتبال ایران را به ضرر حکومت تلقی می‌کنند.

نتیجه یک نظرسنجی درباره بُرد تیم ملی فوتبال ایران

نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بیانگر آن است که ۵۲.۸ درصد پاسخگویان بر این نظرند که تیم ملی فوتبال ایران به دور بعد صعود خواهد کرد. ۲۸.۲ درصد نیز معتقدند تیم ملی فوتبال ایران به دور بعد صعود نخواهد کرد.

نتیجه یک نظرسنجی درباره بُرد تیم ملی فوتبال ایران

موج دوم نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات درباره حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر، در تاریخ‌های ۲۸ و۲۹  آبان ۱۴۰۱ با نمونه ۱۴۱۶ نفر به شیوه تلفنی و در گستره ملی انجام شده است.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *