از لزوم روحیه‌دهی به بازیکنان فوتبال تا وضعیت درختان در پایتخت

فهرست مطالب

اعضای شورای شهر تهران در مورد موضوعات مختلف لزوم روحیه‌دهی به بازیکنان فوتبال و اجرایی شدن همه وعده‌های بسته خرسندسازی و وضعیت درختان و حفظ باغ و درخت در تهران تذکر دادند.

به گزارش آرونو ، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این‌که ۱۶ ماه است که به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷۷ فعال هستم، گفت: در این مدت به مسائلی برخوردم که لازم است در راستای دریافت حمایت از حقوق مردم برای آنها چاره‌اندیشی شود.

وی با بیان این‌که بسیاری از مردم و سازندگان، آموزش و اطلاعاتی در مورد قوانین حفظ باغ و درخت ندارند، تصریح کرد: مالکینی که مجوز ساخت و ساز دریافت می‌کنند اطلاعات روشنی از لزوم حفظ درختان و نوع جریمه‌ها ندارند و همچنین پرونده‌های زیادی در حال بررسی بوده که علی‌رغم رأی کمیسیون هفت و سازمان بوستان‌ها، مناطق مجوز آن را صادر کرده است و این در حالی است که بسیاری از پرونده‌هایی که در این کمیسیون بررسی می‌شود با اطلاعات و محتوایی که مناطق در اختیار این کمیسیون قرار می‌دهند از لحاظ محتوا و فرم‌ها متناقض است که باید چاره‌اندیشی شود.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، متاسفانه میان معاونت خدمات شهری در مناطق و معاونت شهرسازی در هنگام صدور پروانه ارتباط سیستمی وجود ندارد و به نظر می‌رسد مناطق برای کسب درآمد و رسیدن به بودجه ابلاغیه‌شان تعجیل می‌کنند هرچند که بیشتر پرونده‌ها مربوط به سال‌های قبل است اما این روند ادامه دارد.

امانی با بیان این‌که به نظر می‌رسد باید طرح نویی در این خصوص داشته باشیم ادامه داد: ادامه این روند به صرفه و صلاح مردم نیست.

به گزارش آرونو ، مهدی چمران نیز با بیان این‌که بحث باغات و درختان به یکی از مشکلات مردم در هنگام ساخت و ساز تبدیل شده است، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که نه درختی قطع شود و نه انگیزه درخت‌کاری رفع شود و پیشنهاد می‌شود کمیسیون معماری هرچه سریع‌تر طرح مطالعاتی خود را بیاورد تا در شورای عالی معماری آن را بررسی کنیم.

به گزارش آرونو ، احمد علوی نیز در تذکری با اشاره به لزوم اجرایی شدن همه وعده‌های بسته خرسندسازی اظهار کرد: بهتر است در بسته خرسندسازی نظرسنجی از پرسنل برای اضافه کردن موارد جدید انجام شود و همچنین دیگر مجموعه‌های فعال در شهرداری نیز اضافه شوند.

حبیب کاشانی نیز با بیان این‌که روز گذشته از ۲۹ نفر از فرزندان رانندگان سرویس خودروی شهر تجلیل شد، گفت: این افراد در رشته‌ها و دانشگاه‌های مطرح کشور پذیرش شدند و بهتر است در بسته خرسندسازی که برای ازدواج، فوت و فرزندآوری پرسنل فکری شده است در مورد مدارج تحصیلی فرزندان این افراد نیز تسهیلاتی ارائه شود.

وی با اشاره به باخت شب گذشته تیم فوتبال ایران مقابل انگلیس اظهار کرد: بازیکنان از نظر ذهنی در فشار بودند و از همه منتقدان، صاحبنظران و کارشناسان می‌خواهم که تا پایان بازی‌ها صبر کنند و با انتقادات‌شان روحیه را از بازیکنان نگیرند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین
تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *