حذف وعده‌های غذایی میلیون‌ها نفر از اقشار کم‌درآمد در انگلیس

فهرست مطالب

آمارها نشان می‌دهد که با عمیق‌تر شدن بحران افزایش هزینه‌های زندگی در انگلیس، میلیون‌ها نفر از اقشار کم درآمدِ این کشور مجبور به حذف وعده‌های غذایی شده‌اند.

به گزارش آرونو ، داده‌های جدید حاکی از آن است که طی ماه‌های اخیر میلیون‌ها نفر از اقشار کم‌درآمد این کشور مجبور به حذف وعده‌های غذایی شده‌اند.

بنیاد غذا (Food Foundation charity) در انگلیس اعلام کرد: با عمیق‌ تر شدن بحران هزینه‌های زندگی تقریبا از هر پنج خانواده کم‌ درآمد، یک خانواده در ماه سپتامبر دچار ناامنی غذایی شده‌ به این معنی که افراد بیشتری نسبت به هفته‌های اول اعمال قرنطینه ناشی از شیوع کووید-۱۹ گرسنه بوده‌اند.

بنابر جدیدترین بررسی این بنیاد، سطح گرسنگی در انگلیس از ماه ژانویه بیش از دو برابر شده به طوریکه در ماه گذشته نزدیک به ۱۰ میلیون بزرگسال و چهار میلیون کودک قادر به دریافت وعده‌های غذایی معمولی نبوده‌اند. این موضوع باعث شد تا درخواست‌هایی برای اتخاذ اقدامات بیشتر برای محافظت از خانواده‌های آسیب پذیر مطرح شود.

به گزارش روزنامه گاردین، این درخواست‌ها شامل اختصاص وعده‌های غذایی رایگان در مدرسه برای ۸۰۰ هزار کودک دیگر است چرا که گزارش‌هایی مبنی بر دزدیده شدن غذای دانش آموزان توسط همکلاسی‌هایشان، حذف وعده ناهاری برخی از کودکان به دلیل ناتوانی خانواده در تهیه غذای مدرسه برای فرزندشان یا همراه داشتن تنها یک تکه نان به عنوان وعده ناهار منتشر شده است.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *