حسنوند: سلامت اقتصادی مهم‌ترین مولفه وزیر پیشنهادی کار است

فهرست مطالب

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همه مسئولیت های اجرایی، اداری، سیاسی، مالی و اخلاقی از سلامت برخوردار بوده و این یک امتیاز بزرگ برای وی محسوب می شود.

فریدون حسنوند در گفت و گو با آرونو ، درباره صلاحیت و سوابق گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: مرتضوی در حوزه اجرایی از سطوح پایین، میانی تا رده بالا مسیر خود  را به عنوان یک مدیر موفق  طی کرده است و  می تواند گزینه مناسبی برای وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد. مرتضوی در بحث تعامل با نمایندگان، مردم  و سایر قوا کارنامه بسیار مثبتی دارد که این موضوع  می تواند به موفقیت ایشان در این وزراتخانه کمک کند.

وی در ادامه اظهار کرد: سلامت اقتصادی مهمترین مولفه وزیر پیشنهادی کار برای کسب رای اعتماد از مجلس به شمار می رود. ایشان در همه مسئولیت های اجرایی، اداری، سیاسی، مالی و اخلاقی  از سلامت برخوردار است و این یک امتیاز بزرگ برای وی محسوب می شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولیت اخیر آقای مرتضوی در جایگاه معاونت اجرایی رییس جمهور نیز حائز اهمیت است. وی در سفرهای استانی همراه با رییس جمهور و مسئول پیگیری مصوبات سفر بوده است از این جهت  با مشکلات ریز و درشت کشور آشنایی دارد و  می تواند با ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور گام بردارد.

حسنوند تاکید کرد: با استعفای وزیر پیشین تعاون، کابینه دولت سیزدهم  ناقص و مدتی  این وزراتخانه مهم بلاتصدی است و می تواند در حوزه بازنشستگان و اشتغال برای دولت و مردم چالش آفرین باشد، بنابر این مجلس باید کمک کند تا کابینه دولت تکمیل شود. از نظر بنده مرتضوی گزینه مناسبی  برای وزرات تعاون است. با توجه به سوابق و عملکرد مرتضوی و نگاه نمایندگان وی می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *