پایان عملیات عمرانی در اراضی عباس‌آباد با تکمیل سه مجموعه دیگر

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد از پایان عملیات عمرانی در اراضی عباس آباد با تکمیل سه مجموعه «باغ نمایش»، «خانه موسیقی» و «پارکینگ فرهنگ» خبر داد.

به گزارش آرونو ، سید محمد حسین حجازی در تشریح روند ساخت و ساز در اراضی عباس آباد در جمع خبرنگاران گفت: تمامی ساخت و سازهای درون مجموعه بر اساس طرح جامع اراضی عباس آباد است و در مدیریت شهری دوره ششم اگر سه مجموعه باقی مانده ساخت و سازشان به نتیجه برسد فعالیت عمرانی در اراضی عباس آباد به پایان می رسد.

وی افزود: با تکمیل سه مجموعه باغ نمایش، خانه موسیقی و بزرگترین پارکینگ شهر تهران یعنی پارکینگ فرهنگ با ظرفیت ۳۰۰۰ جای پارک خودرو که در تلاش هستیم پیش از پایان سال به بهره برداری برسد، در حقیقت عملیات عمرانی در اراضی عباس آباد به پایان می رسد.

وی ادامه داد: البته در طرح جامع برای پارک سوار و باغ علوم نیز پیش بینی های صورت گرفته که در فضاهای دیگر مطالعاتی خواهند بود.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد درباره موضوع ایمنی در مجموعه اراضی عباس آباد نیز گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما در اراضی عباس آباد موضوع ایمنی و HSE است؛ در کلانشهر تهران ۲۲ منطقه وجود دارد و اراضی عباس آباد تلاش کرد تا به عنوان منطقه ۲۳ محسوب شود و به عنوان منطقه ای جداگانه مدیریت بحران و HSE را دنبال کند. در حال حاضر دو ایستگاه آتش نشانی در مجموعه اراضی عباس آباد مستقر است.

وی در تشریح روند درآمدی مجموعه اراضی عباس آباد نیز گفت: یکی از مسائلی که دنبال شده خودکفایی اراضی عباس آباد است و پیش بینی ما به گونه ایست که مجموعه آنقدر خودکفا شود که حتی بتواند به شهرداری تهران کمک کند، لذا با نگاه جذب سرمایه و درآمدزایی تاکنون حدود یک سوم دغدغه های درآمدی ما محقق شده است.

حجازی در تشریح استقرار مجموعه های دانش بنیان در اراضی عباس آباد و حمایت های اراضی عباس آباد از این مجموعه ها گفت: مجوز شتاب دهنده ها را از معاونت علمی ریاست جمهوری دریافت کردیم و در حال حاضر به عنوان یک اکوپارک شهری مطالعات را دنبال می کنیم و در این راستا نیز بزودی یک مرکز خلاق افتتاح می‌شود و سه ماه دیگر دو مرکز دیگر در بهشت مادران به نتیجه خواهد رسید، در حقیقت از این مسیر موضوعاتی همچون هوشمندسازی و گردشگری خلاق در مجموعه اراضی عباس آباد را دنبال می کنیم.

وی درباره استفاده از موتور برقی و اسکوتر برقی در اراضی عباس آباد نیز گفت: در پارک طالقانی ایستگاه موتور برقی داریم و در تابستان هم که حجم مخاطبان ما زیاد است اسکوتر برقی اجاره داده می شود.

به گزارش آرونو ، منطقه اراضی عباس آباد در بین مسیرهای بزرگراه‌های مدرس، همت و رسالت قرار دارد که یکی از مناطق تفرجگاهی پایتخت است. گنبد مینا و آسمان نمای گنبد، باغ کتاب، باغ هنر، باغ موزه دفاع مقدس ، پل ابریشم، بوستان آب و آتش برخی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه است.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *