پاکسازی بزرگراه شهید یاسینی تهران در طرح پنجشنبه‌های نگهداشت شهر

فهرست مطالب

شهردار منطقه ۱۳ گفت: همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در بیست و چهارمین روز آذر ماه، محور شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی پاکسازی و آراسته شد.

به گزارش آرونو و بنابر اعلام سایت شهر، محمد هادی علی‌احمدی،  شهردار منطقه گفت: طرح فوریتی نگهداشت شهر در ناحیه چهار منطقه۱۳ ، با فعالیت اکیپ های حوزه خدمات شهری و فضای سبز با استفاده از ادوات ، تجهیزات و ماشین آلات در محور شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی حدفاصل پل شهید لواسانی تا ۱۲ فروردین اجرایی شد.

او افزود: در این طرح که صبحگاه امروز ۲۴ آذر ماه با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهرداران نواحی و رییس اداره خدمات شهری اجرایی شد، اکیپ های خدمات شهری از ساعت هفت صبح، مسائل و موضوعات شهری در این محدوده را برطرف کردند.

به گفته شهردار منطقه، در این طرح ده‌ها خدمات فوریتی شامل لایروبی کامل انهار رو بسته و رو باز سرتاسر مسیر، پاکسازی و کند و کوب باغچه‌ها و فضاهای سبز منطقه، شستشوی علائم ترافیکی، پاکسازی زمین‌های خالی اطراف اتوبان و نقاط بی‌دفاع، تعمیر مخازن و زیرمخزنی‌ها، شستشوی مخازن مکانیزه، حمل خاک و نخاله‌های حاشیه اتوبان، شستشوی گارد ریل‌ها و نیوجرسی‌ها و رفت و روب محدوده صورت گرفت. 

انتهای پیام 

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *