ویژگی‌های ون‌تاکسی‌های جدید پایتخت

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره ویژگی ون‌های سقف بلند توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آرونو علی محتشمی پور ضمن اشاره به قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه ون سقف بلند (High roof) توسط شهرداری تهران اظهارکرد: ون‌های سقف بلند همان ون‌های معمولی هستند با این وجه تمایز که ارتفاع کف خودرو تا سقف بلندتر از ون‌های دلیکای فعال در شبکه تاکسیرانی است. خرید ون‌های سقف بلند یکی از برنامه ریزی و پروژه‌های مدیریت شهری تهران برای رفاه حال شهروندان است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه اظهارکرد: زمانی‌ که مسافر وارد فضای حمل و نقلی بیشتر از چهار سرنشین می‌شود، فضا باید با استانداردهای جهانی همخوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اعتراضات همیشگی شهروندان در خصوص ون‌های دلیکا بود، گفت: این‌ ون‌ها فضای کوچکی دارند و امکان برخاستن و نشستن به صورت عادی وجود ندارد همچنین از لحاظ اصول ارگونومیک مشکل‌زا هستند و سبب اذیت شهروندان می‌شوند.

به گزارش سایت شهر به گفته محتشمی پور با توجه به سقف بلندی که این ۲۰۰ دستگاه ون دارند، دیگر نشستن و بلند شدن شهروندان به آسانی خواهد بود، ضمن اینکه خودروهای سقف بلند از استانداردهای کیفی بیشتری در جهان نسبت به ون‌های اکونومی و غیرسقف بلند برخوردار هستند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *