لزوم تمرکز آموزش‌های محیط زیستی بر زنان و کودکان

فهرست مطالب

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سیاست‌های این سازمان گفت: از برآورد نیازهای آموزشی مخاطبان اثرگذار اجتماعی این نتیجه حاصل شده است که باید بخش مهمی از تمرکز آموزش‌های محیط‌زیستی، معطوف زنان و کودکان و به طور کل خانواده باشد.

به گزارش آرونو ضیاءالدین الماسی  با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان ریاست جمهوری گفت: بر این اساس ضروری است محتواهای آموزشی، خانواده را به‌طور فعال در فرآیند آموزش محیط‌زیست درگیر سازد.

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان، تولید محتوای مکتوب را به عنوان زیربنای تولید محتوا دانست و گفت: در نظر داریم در شش موضوع تخصصی آب، انرژی، زباله و پسماند، حفظ تنوع زیستی، اصلاح الگوی مصرف و زنان و محیط زیست محتواهایی را در راستای اجرای تفاهمنامه‌های منعقد شده تولید و منتشر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط‌زیست، الماسی با اشاره به تلاش‌های قبلی برای تولید محتوای آموزشی مکتوب در سازمان مبنی بر تولید بسته‌های توسعه سواد محیط زیستی ویژه آموزشگران و تسهیلگران، گفت: در نظر داریم با محتواهایی در حوزه محیط زیست انسانی و طبیعی بر غنی سازی این بسته آموزشی بیفزاییم.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *