قرائت گزارش درآمد و هزینه‌های تابستانه شهرداری تهران در صحن شورا

سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح دستور کارصحن شورای شهر تهران اعلام کرد: فردا صحن علنی ۱۶ دستور کار دارد که درادامه تعیین تکلیف اساسنامه سازمان فناوریهای نوین و نوآور شهری و گزارش حساب‌های درآمد هزینه ۳ ماهه دوم شهرداری نیز بررسی خواهد شد.

به گزارش آرونو ،  علیرضا نادعلی با بیان اینکه نود وهشتمین جلسه صحن شورا  فردا (سه شنبه ۲۶ مهرماه جاری) برگزار می شود گفت:  نخستین دستور اعضای شورای شهر بررسی فوریت لایحه شهردار تهران برای ” معرفی ۱۴ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب” است که پس از آن اعضای شورای ششم ، موضوع ” تعیین تکلیف اساسنامه سازمان فناوریهای نوین و نوآور شهری” را به عنوان دستور کار دوم بررسی خواهند کرد.

وی در ادامه به بررسی حساب‌های درآمد وهزینه شهرداری تهران در ماه های تیر، مرداد و شهریور سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در این خصوص حبیب کاشانی به عنوان خزانه دار شورای شهر تهران گزارشی از عملکرد مالی ۳ماهه تابستانه حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران قرائت خواهد کرد و از آنجایی که انتخاب اعضاء در سال اول حضور در کمیسیون‌های تخصصی به پایان رسیده،  فردا در روند برگزاری جلسه، “تعیین اعضای کمیسیون های تخصصی دور ششم شورای اسلامی شهر تهران برای سال دوم” بررسی خواهد شد.

نادعلی افزود: همچنین اعضای شورا در خصوص تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال ۱۴۰۱ تصمیم گیری خواهند کرد و مقرر شده تا ۵ نفر از اعضای شورا، به عنوان نماینده شورای شهر تهران در کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبه “چگونگی طراحی و مدیریت بهره برداری از فضاهای فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران” انتخاب شوند. همچنین در این جلسه ۱۸ فقره پرونده پلاک ثبتی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *