جای مادران شهدا در دیوارنگاره «زنان سرزمین من »خالی است

فهرست مطالب

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران نسبت به جای خالی مادران شهدا که ۴ یا ۵ فرزندشان شهید شده است در دیوار نگاره میدان ولیعصر با عنوان «زنان سرزمین من» خطاب به سازمان اوج تذکر داد. 

به گزارش آرونو ، حبیب کاشانی در نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: روز گذشته ۲۲ نفر از شهرداران مناطق توسط شهردار تهران معرفی شدند که هدف از آن ثبات مدیریت بود که شاید بتواند کمک شایانی به مسئولان در شهرداری کند. 

وی افزود: ما در این زمینه در هیچ انتصاب و پیشنهادی مشارکتی نداشتیم چرا که این در حیطه اختیارات شهردار و همکارانش است اما شورا حتما نسبت به این انتصابات نظر خود را در جلسات اعلام خواهد کرد. 

کاشانی در ادامه در خصوص دیوارنگاره میدان ولیعصر با عنوان «زنان سرزمین من» گفت: سازمان اوج تا امروز هزاران اقدام خوب داشته است اما هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، اینکه با حمله‌ای مواجه شدیم که این اقدام به زعم سازمان اوج برای اتحاد در زمینه‌های مختلف مفید بوده‌اند، جای خود. اما در میان این زنان سرزمین من، یاد کردن از مادر شهیدان افراسیابی مغفول مانده است، مادر ۵ شهیدی که می‌توانست جزو زنان سرزمین ما باشد و می‌توانست نگاه مردم را جلب کند. 

این عضو شورای شهر تهران در ادامه با طرح این سوال که چرا در شورایی که یک پنجم اعضای آن بانوان تحصیل‌کرده و فرهنگی هستند، کمترین کاری که سازمان اوج در این باره می‌توانست انجام دهد، مشورت گرفتن از این اعضا بود؟، افزود: مادر شهدای افراسیابی ۵ فرزند خود را از دست داده است و این اتفاق کمی نیست، یک مادر بهتر عمق اتفاق را درک می‌کند. تقاضا داریم اگر قرار است چنین اقداماتی انجام شود، شورا را هم مطلع کنند. جای خانواده‌های شهدا در دیوار نگاره میدان «زنان سرزمین من» خالی است.  

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین
تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *