تشریح بانک زمین منطقه ۲۲ در شورای شهر تهران

فهرست مطالب

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا دستورالعمل بانک زمین منطقه ۲۲ را به تصویب رساندند.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هشتادوششمین جلسه علنی این شورا بررسی دستورالعمل اجرایی بانک زمین منطقه ۲۲ را در دستور کار داشتند که در همین راستا مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران درباره این لایحه به شهرداری تهران، گفت: پیش‌بینی شده که برگ زرینی در مدیریت شهری به ثبت برسد. تمامی زمین‌هایی که از این لایحه می‌تواند شناسایی، ثبت و ضبط شود تا ابد قابل رصد است و می‌تواند به عنوان سرانه، هدف‌گذاری و مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید از شهرداری تهران برای تکمیل این پرونده قدردانی کرد. خوشبختانه شهرداری پیش‌نویس را ارائه کرد و البته وقت زیادی برای آن ثبت شده تا ملاک عمل برای تمام مناطق شهر تهران قرار بگیرد و از این مسیر شناسایی و صیانت از اموال عمومی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد: در این لایحه به صورتی پیش‌بینی کرده‌ایم که سامانه‌های شهرسازی بتوانند اطلاعات املاک و زمین‌ها را دسترسی داشته باشند یکی دیگر از تاکیدات ما این بود که ظرف یکسال برای تمام مناطق شهر این موضوع اجرایی شود برای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی عمومی نیز اطلاعات بانک زمین به صورت برخط در سامانه شفافیت در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با اکثریت آرا دستورالعمل بانک زمین منطقه ۲۲ را به تصویب رساندند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *