قفل شدن منابع غیرنقد در مناطق شهرداری تهران/آمادگی شهرداری برای۶۰۰۰میلیارد تومان عملیات غیرنقد

عضو شورای شهر تهران نسبت به قفل شدن عملیات غیرنقد در مناطق شهرداری گلایه کرد.

به گزارش آرونو ، احمد علوی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به سازمان املاک شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال جدید قرار بود در بحث املاک و تهاتر در مناطق تسهیل‌گری انجام شود اما در بازدیدهایمان می‌بینیم که هنوز در مناطق به شدت با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستند و دستورالعمل‌های ارسالی هم عملیاتی نشده است.

وی خطاب به مدیرعامل سازمان املاک شهرداری تهران اظهار کرد: حتما مهم است که شما از خودتان مراقبت کنید و ما هم دوست نداریم برای مدیران شهری مشکلی ایجاد شود اما نباید این اتفاقات هم رخ دهد و هنوز مناطق برای دستورالعمل‌های املاک با وجود گذشت یک سال درگیر هستند.

علوی با تأکید بر اینکه در همه دوره‌ها پروژه‌های بزرگ از طریق منابع غیرنقد پیش می‌رفت، گفت: اینکه غیرنقد با دستورالعمل‌ها قفل شده و بسته است خوب نیست چرا که همه فشار در حوزه شهرسازی و دریافت نقدی است.

به گزارش آرونو ، پیرهادی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری پیمانکاران رفت و روب نیاز به نقدینگی دارند، گفت: لازم است که گزارشی از میزان پرداخت‌ها به معاونت‌ها و شرکت‌ها در شورای شهر ارائه کنید.

فلاح معاون مالی شهردار نیز در واکنش به این تذکر گفت: حدود سه الی چهار ماه به دلیل تمدید کارگذاری‌ها در این روند وقفه ایجاد شد اما سازوکاری طراحی و اقدام کردیم که این مسئله جبران شود و در حال حاضر ۶۰۰۰ میلیارد تومان آمادگی عملیات غیرنقد داریم و حالا حضور ۱۲۰۰ میلیارد تومان در حال نهایی شدن با قرارگاه خاتم است و با یکی از بانک‌ها نیز ۵۰۰ میلیارد ریال عملیات غیرنقد خواهیم داشت و تا پایان شهریورماه نه تنها وقفه چهار ماهه را جبران می‌کنیم؛ بلکه رشد زیادی نیز در این زمینه رخ خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *