اجرا و تکمیل پروژه های فنی و بهسازی شهری پایتخت در اولویت قرار دارد

فهرست مطالب

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: اجرا و تکمیل پروژه های فنی، عمرانی و بهسازی فضاهای شهری، مرمت بناها و طراحی محورها و نقاط شاخص شهر تهران در اولویت برنامه های سال جاری قرار دارد.

به گزارش آرونو ، در برنامه های سال جاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران ساماندهی، بهسازی و ارتقاء کیفی چند محور شاخص در شهر تهران نظیر قدمگاه صالحیه در تجریش، کوچه شهرستانی ها در میدان امام حسین(ع) در حال پیگیری و اجراست که با تکمیل آنها ضمن رفع مشکلات و آسیب های موجود، کیفیت تردد و بهره برداری از محیط شهری در این نقاط افزایش خواهد یافت.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در این باره تصریح کرد: در کنار فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی و هنر شهری که به صورت مستمر در حال انجام است، پروژه های فنی، بهسازی و ساماندهی دراولویت های اصلی اجرایی این سازمان در سال جاری قرار دارد.

وی با تاکید بر حفظ و تقویت هویت شهری، گفت: مرمت، نگهداشت و توسعه کاربری بناهای تاریخی از وظایف این سازمان است که در سال جاری ساماندهی، تکمیل و توسعه خانه عروسک، خانه اتحادیه، عمارت عین الدوله و چند بنای دیگر در دستور کار حوزه فنی و طراحی شهری قرار دارد.

صیادی با اشاره بر نقش ورودی ها و میادین شهر در تعریف هویت و تصویر آن در ذهن شهروندان، خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی با بهره گیری از نظر متخصصان و کارشناسان حوزه معماری و شهرسازی، ساماندهی و بهسازی میادین شاخص شهری نظیر میدان ولی عصر (عج)، ونک، محمدیه، رازی و … را دنبال می کند، ضمن آنکه پس از برگزاری مسابقه های طراحی و مراحل حقوقی، اجرای ورودی های پایتخت را نیز نهایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، صیادی تاکید کرد: بهبود فضا و منظر شهر به خصوص در بناهای عمومی و خدماتی شهر تهران در قالب چند پروژه عمرانی در حال اجراست؛  ضمن آنکه تا آخر سال و با تأکید بر جانمایی و توجه به مطالبات شهروندان در ۲۰ نقطه شهر احداث سرویس های بهداشتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *