کوثری: مرتضوی می‌تواند رای اکثریت مجلس را بدست آورد

فهرست مطالب

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی،‌ صولت مرتضوی را گزینه بسیار خوبی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: با توجه به مسوولیت‌های آقای مرتضوی و ارتباطش با مجلس می‌توان پیش‌بینی کرد که او با رای بسیار بالایی برای وزارت کار انتخاب می‌شود.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با آرونو با اشاره به معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای مرتضوی دارای سابقه بسیار خوب بوده و امتحان پس داده است؛‌ او مسئولیتش را از بخشداری شروع کرده و تا استانداری پیش رفت و در دولت سیزدهم معاون اجرایی رییس جمهوری شد. این نشان دهنده تسلط وزیر پیشنهادی کار به امور و حتی عملکرد تمام وزارت خانه‌هاست.

وی با اشاره به جلسات کمیسیون‌ها با وزیر پیشنهادی کار گفت: آقای مرتضوی از صبح دیروز تاکنون در جلساتی با نمایندگان مجلس شرکت کرده؛‌ ایشان در تمام سفرها به عنوان معاون اجرایی رییس جمهوری همراه با آقای رییسی بوده و از ابتدای این دولت هم تعامل خوبی با مجلس داشته است. همه اینها نشان می دهد که آقای مرتضوی با رای بالا برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب خواهد شد.

کوثری ابراز امیدواری کرد که با حضور مرتضوی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات این وزارت خانه به خصوص مربوط به قشر کارگری حل شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *