بشیری: وزیر پیشنهادی کار از همه ظرفیت‌ها برای توجه به وزارت تعاون استفاده کند

فهرست مطالب

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر نمایندگان مجلس درباره وزارت صولت مرتضوی مثبت است، گفت: امیدواریم با توجه به ارتباطی که صولت مرتضوی با دولت داشته و در دولت کار کرده است، برای بخشی از کشور که نیاز به توجه بیشتر و بهتری دارد از همه ظرفیت ها استفاده کند.

فرهاد بشیری در گفت و گو با آرونو ، در رابطه با معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: به هر حال کابینه دولت باید انتظام و هماهنگی مناسبی داشته باشد، چراکه رئیس جمهور برای انجام خواسته های مردم از همه ظرفیت های کشور استفاده می کنند.

وی افزود: رئیس جمهور گزینه سید صولت مرتضوی را طبق سوابقی که ایشان در وزارت کشور، شهرداری ها و فرمانداری ها دارد به مجلس پیشنهاد دادند و همچنین اخیرا نیز به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور مشغول بودند که نسبت به انجام کارهایشان نیز توانایی و شناخت خوبی دارند و به همین خاطر هم پس از معرفی ایشان به مجلس، نمایندگان برنامه هایشان را دنبال می کنند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از زمانی که آقای مرتضی به عنوان وزیر پیشنهادی کار معرفی شدند جلسات متعددی در کمیسیون ها، فراکسیون ها و جاهای دیگر دارند که با ایشان صحبت کرده و برنامه هایشان را بررسی می کنند و تا اینجای کار نیز با توجه به صحبت هایی که با افراد مختلف داشتیم، نظر نمایندگان مثبت است و رای خواهد آورد.

بشیری به حضور وزیر پیشنهادی کار در جلسه روز گذشته (یکشنبه) کمیسیون آموزش اشاره کرد و گفت: در این جلسه نیز با توجه به نظرات اعضای کمیسیون رای آوردند و امیدواریم که بتوانند مجلس را به خوبی قانع کنند و پشتوانه آرای بالای مجلس را داشته باشند تا بتوانند به بخش با ارزش و گسترده حوزه کار و کارگری رسیدگی کند.

در این رابطه بیشتر بخوانید؛

حسینی: “صولت مرتضوی” می‌تواند دغدغه‌های مرتبط با وزارت کار را برطرف کند

وی تصریح کرد: با توجه به شناخت و تجربیاتی که مرتضوی دارد، توقع نمایندگان این است که در سه حوزه تعاون، کار و امور اجتماعی با جدیت و برنامه ریزی دقیق بتواند کارها را دنبال کند. در حوزه اشتغال و تعاونی ها مسائلی در خصوص آموزش، تجهیز و مهارت آموزی مطرح است و در حوزه بهزیستی نیز مسائلی مطرح است که امیدواریم با توجه به ارتباطی که با دولت دارد و در دولت کار کرده اند، برای بخشی از کشور که نیاز به توجه بیشتر و بهتری دارد از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *