لطفی: رفع چالش های وزارت کار در برنامه های صولت مرتضوی قرار دارد

فهرست مطالب

سخنگوی کمیسیون اجتماعی معتقد است که در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با چهار چالش مواجهیم که این چهار چالش جز برنامه های صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

حسن لطفی در گفت‌وگو با آرونو در تایید سید صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما چهار چالش در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داریم که خوشبختانه این چهار چالش جز برنامه های صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی در ادامه به تصریح این چالش‌ها پرداخت و اظهار کرد: یکی از این چالش‌ها بحث صندوق‌های بازنشستگی و پیشگیری از ورشکستگی این صندوق‌هاست که آقای مرتضوی به آن اشراف داشته و برنامه‌های خوبی برای آنها دارند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: موضوع دیگر بحث رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است که ایشان برنامه‌های خوبی در این حوزه دارند. همچنین در حوزه فقر و فقرزدایی از جامعه با توجه به اینکه اکثر مخاطبین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقشار مختلف جامعه هستند، آقای مرتضوی در این حوزه ها نیز برنامه های خوبی دارند.

وی یادآور شد: یکی از مباحث اصلی کمیسیون اجتماعی و وزارت کار بحث آسیب‌های اجتماعی است که ایشان با توجه به اینکه سابقه استانداری، شهرداری و وزارت کشور دارند، در حوزه آسیب های اجتماعی نیز دیدگاه های خوبی برای رفع این آسیب ها دارند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: امیدواریم وزیر کار این برنامه ها را به نحو احسن عملیاتی کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *