تسریع در استانداردسازی جایگاه‌های سوخت، زمین‌های بازی و مهدهای کودک

فهرست مطالب

تسریع در استانداردسازی جایگاه‌های سوخت، زمین‌های بازی و مهدهای کودک

استاندار تهران بر فرهنگ سازی در حوزه استاندارد تاکید کرد و گفت: مصوبات جلسه استاندارد استان در زمینه تسریع در استانداردسازی جایگاه‌های سوخت، پله برقی‌ها و پیاده‌روها، آسانسورها، تولید سازه های فلزی، تجهیزات زمین‌های بازی و مهدهای کودک مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش آرونو ، محسن منصوری در جلسه استاندارد استان تهران ضمن تبریک هفته استاندارد اظهارکرد: حاکمیت شئون و ابعاد مختلفی دارد که یکی از آنها امنیت و دیگری نظارت است و موضوع استاندارد نیز از جنس نظارت و کنترل می باشد که حائز اهمیت بسیار است.
 
وی ادامه داد: استاندارد، دروازه ورود به بازارهای جهانی است و اگر بخواهیم بازار داخلی را حفظ کنیم و تجارت خارجی داشته باشیم باید به این مسئله مهم توجه کنیم.
 
استاندار تهران با اشاره به لزوم ارتقاء شاخص‌های تخصصی و عمومی در زمینه استانداردهای تولید و تجارت عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در زمینه تولید، خدمات و حوزه های مختلف، اقدامات زیادی انجام شده و اکنون رقابت بر سر تولیدات فاخر است و باید خود را به استانداردهای بین المللی برسانیم.
 
منصوری سپس گفت: مصوبات جلسه استاندارد در زمینه تسریع در استانداردسازی جایگاه‌های سوخت، پله برقی‌ها و پیاده‌روها، آسانسورها، تولید سازه های فلزی، تجهیزات زمین‌های بازی و مهدهای کودک مورد تصویب قرار گرفت.
 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ وی بر لزوم اجرای مصوبات قبلی و همچنین فرهنگ سازی در زمینه استاندارد تاکید کرد و افزود: با توجه به اجباری شدن استاندارد تولید سازه های فولادی، باید بازه زمانی برای تولیدکننده‌ها مشخص شود تا از این نظام تبعیت کنند.
 
انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *