«سورن پلاس» جایگزین تاکسی‌های فرسوده پایتخت می شود

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز طرح نـوسازی تـاکسی‌های فـرسـوده با امکان ثبـت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یـورو پنج خبـر داد.

به گزارش آرونو ، سید علی محتشمی پور از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌های فرسوده برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران افزود: از اهم اهداف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، می‌توان به بهبود کیفیت هوا، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی سفر و زیبایی بصری شهر اشاره کرد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: وقفه هشت ماهه ایجاد شده در فرایند نوسازی ناوگان به واسطه حذف خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از سبد تولیدی شرکت ایران خودرو و عدم تایید خودروی سورن توسط سازمان ملی استاندارد به دلیل برخی از نواقص بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: با اشاره به رفع مشکلات فوق و صدور تائیدیه‌های لازم برای شماره گذاری خودروی سورن با کاربری تاکسی، طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو 5 با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، محتشمی پور در پایان افزود: مدت زمان تحویل خودروها پس از تکمیل وجه، حداکثر سه ماه می باشد و متقاضیان نوسازی خودروی فرسوده تاکسی می‌بایست ضمن دارا بودن پروانه معتبر تاکسیرانی، با ثبت نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و پس از آن مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی نسبت به ثبت نام نهایی به صورت نقدی قدام نمایند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *