بیانیه سازمان ثبت احوال کشور به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

فهرست مطالب

بیانیه سازمان ثبت احوال کشور به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

سازمان ثبت احوال کشور به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از مردم دعوت کرد تا بار دیگر با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز با حضور گسترده خود، نقشه‌های شوم مستکبران و بدخواهان این نظام را نقش بر آب کنند.

به گزارش آرونو ، متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه بیست و دوم بهمن ماه و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نقطه روشنی در تاریخ کشور عزیزمان است که با عنایت حضرت حق به وقوع پیوست. یوم الله ۲۲ بهمن، روز شکست منطق قدرت استکبار جهانی در برابر قدرت منطق ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام ایران اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولین نظام و متضمن امنیت نظام و کشور در برابر گزند حوادث روزگار و حیله دشمنان خواهد بود.
با گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر ملت با بصیرت ایران اسلامی با نظام سلطه و استکبار جهانی، ملت غیور ایران همچنان مصمم، مومن و انقلابی در مسیر اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل و افق ترسیم شده توسط ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) قدم برداشته و در جهت تحقق چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیش می روند.
سازمان ثبت احوال کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و تجلیل از پایمردی آحاد ملت ایران اسلامی که در اقتدار شکوفایی و بالندگی امروز کشور نقش اساسی داشته اند، برپایی مراسم باشکوه بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن را گواه روشن تجدید پیمان با حضرت امام خمینی (ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب دانسته و تاکید کرده است روند پیروزی های پی در پی انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه خواهد داشت وکلیه مسئولین وکارکنان خدوم این سازمان دوشادوش هموطنان شریف وغیرتمند مان دراین راه قدم برداشته ودر راه انجام  وظایف ومسئولیتهای خود بیش از پیش تلاش خواهد نمود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: باشد که خواری درچشم بدخواهان ودشمنان انقلاب اسلامی وخادمانی وفاداربرای مردم عزیز ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.انشاءالله

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *