بیانیه سازمان بسیج شهرداری تهران به مناسبت ۲۲ بهمن

فهرست مطالب

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن ، از عموم مردم شریف و بزرگ ایران برای حضور در راهپیمایی این ایام نورانی دعوت کرد.

به گزارش آرونو در متن پیام محمد مهدی حسن‌زاده آمده است:«انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوره معاصر با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) تاسیس و الهام بخش حرکت‌ها و نهضت‌های فکری جهان و تاثیرگذار بر همه معادلات بین‌المللی گردید و به استعمار و استکبار در کشوری که کاملا وابسته به قدرت‌های بزرگ بوده و تمام تصمیمات در خارج از مرزها اخذ می‌گردید پایان داد و این مرز و بوم متمدن و تاریخ‌ساز را به مستقل‌ترین کشور جهان مبدل نمود و امروز نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همان مسیر روشن با اقتدار ادامه یافته و روز به روز بر این جایگاه متعالی با حمایت و همراهی مردم سرافراز ایران افزوده شده است.

همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه مردم ایران در دیدار اخیر با افسران نیروی هوایی ارتش ۲۲ بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی خواندند و گفتند: به توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است.

و نیز تأکید کردند: توصیه من به آحاد مردم عزیزمان این است که سعی کنند این راهپیمایی و روز بزرگ و حرکت با شکوه را مظهر اتحاد و اعتماد ملی قرار دهند و این پیام را به صراحت به دشمن برسانند که تلاش او برای از بین بردن اتحاد ملی خنثی شده است و نمی‌توانند مردم را از یکدیگر و از نظام جدا و نظام را به مردم بد بین کنند یا گروه‌های مختلف مردم را به جنگ با یکدیگر بکشانند.

پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت‌آمیز از پیچ‌های سخت و گردنه‌های صعب‌العبور انقلاب اسلامی دارد که با سر انگشت هدایت، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت مردم شجاع و مقاوم ایران اسلامی و شناخت و درک درست لحظه‌ها و حضور به‌موقع در صحنه‌های مختلف مورد نیاز رقم می‌خورد.

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی گرامی میداریم که در طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، ایادی استکبار و در راس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی از هیچ حربه، ترفند و تلاشی برای از میان برداشتن این نهضت اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی دریغ ننموده‌اند و در حوادث ماه‌های گذشته نیز تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور به کار بستند، اما با یاری پروردگار و مقاومت ملت طعم تلخ شکست را چشیده‌اند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از آن جهت از اهمیت بسزایی برخوردار است که می‌تواند پیام دیگری به جهانیان مخابره کند که مردم بزرگ ایران اسلامی پس از گذشت  ۴۴ سال از آغاز انقلاب خود همچنان وفادارانه پای ارزش های انقلاب اسلامی  ایستاده‌اند.  

مردم سرافراز ایران اسلامی این بار نیز همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام مقدس جمهوی اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید و نشان می دهند در راستای حفظ و حراست از دستاورها و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ما بسیجیان شهرداری تهران نیز همگام و دوشادوش اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال  شرکت و با نمایش عظمت، اقتدار و صلابت خود با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنیم.

بدینوسیله ضمن تبریک این ایام نورانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران پرافتخار، از مردم فهیم و شریف ایران برای حضور در این جشن بزرگ دعوت نموده تا با مشتی محکم و پرافتخار در کنار یکدیگر ، جشن عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی را گرامی بداریم.»

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *