برگزاری هجدهمین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل در شهر آفتاب

فهرست مطالب

رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل در مورد برگزاری این نمایشگاه در شهر آفتاب توضیحاتی ارائه کرد.

علی اعتدالی در گفت‌وگو با آرونو ، در مورد جزئیات هجدهمین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل گفت: هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران، خدمات شهری، مدیریت جامع شهری و شهر هوشمند از ۲۷ تا ۳۰ مهر ماه در مجموعه شهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ فعال است، افزود: این نمایشگاه در فضایی ۱۶ هزار متری در شهر آفتاب برگزار می‌شود که ۱۳۰ شرکت در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در بحث شهر دانش بنیان و کارآفرین است، گفت: بر همین اساس تولیدات دانش بنیان و کارآفرینی شهری به نمایش گذاشته می‌شود و هدف ما نیز از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای علمی، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، حمایت از شرکت‌های خصوصی و ارتقاء دانش مدیران و فعالان شهری است.

اعتدالی با بیان اینکه سه رونمایی در موزه آتش نشانی، شرکت‌های دانش بنیان و خودروی برقی خواهیم داشت، گفت: همچنین با رویکرد شهر پایدار سه میزگرد نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی، کل شهرداری‌های استان تهران، معاونت خدمات شهری و حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها حضور دارند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *