حسنوند: سلامت اقتصادی مهم‌ترین مولفه وزیر پیشنهادی کار است

فهرست مطالب

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همه مسئولیت های اجرایی، اداری، سیاسی، مالی و اخلاقی از سلامت برخوردار بوده و این یک امتیاز بزرگ برای وی محسوب می شود.

فریدون حسنوند در گفت و گو با آرونو ، درباره صلاحیت و سوابق گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: مرتضوی در حوزه اجرایی از سطوح پایین، میانی تا رده بالا مسیر خود  را به عنوان یک مدیر موفق  طی کرده است و  می تواند گزینه مناسبی برای وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد. مرتضوی در بحث تعامل با نمایندگان، مردم  و سایر قوا کارنامه بسیار مثبتی دارد که این موضوع  می تواند به موفقیت ایشان در این وزراتخانه کمک کند.

وی در ادامه اظهار کرد: سلامت اقتصادی مهمترین مولفه وزیر پیشنهادی کار برای کسب رای اعتماد از مجلس به شمار می رود. ایشان در همه مسئولیت های اجرایی، اداری، سیاسی، مالی و اخلاقی  از سلامت برخوردار است و این یک امتیاز بزرگ برای وی محسوب می شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولیت اخیر آقای مرتضوی در جایگاه معاونت اجرایی رییس جمهور نیز حائز اهمیت است. وی در سفرهای استانی همراه با رییس جمهور و مسئول پیگیری مصوبات سفر بوده است از این جهت  با مشکلات ریز و درشت کشور آشنایی دارد و  می تواند با ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور گام بردارد.

حسنوند تاکید کرد: با استعفای وزیر پیشین تعاون، کابینه دولت سیزدهم  ناقص و مدتی  این وزراتخانه مهم بلاتصدی است و می تواند در حوزه بازنشستگان و اشتغال برای دولت و مردم چالش آفرین باشد، بنابر این مجلس باید کمک کند تا کابینه دولت تکمیل شود. از نظر بنده مرتضوی گزینه مناسبی  برای وزرات تعاون است. با توجه به سوابق و عملکرد مرتضوی و نگاه نمایندگان وی می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *