۴ پارکینگ در دست احداث و بررسی ۱۳ زمین برای ساخت پارکینگ در تهران

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره موضوعاتی نظیر مسقف‌سازی پایانه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، ساخت پارکینگ و سرویس بهداشتی و … توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آرونو ، محمدرضا شیخ بهایی ، درباره درخواست‌های مردمی در حوزه پایانه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر تهران، بیان کرد: در بخش پایانه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی درخواست‌های بسیاری برای احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی و مسقف سازی وجود دارد.

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تا پایان امسال مناقصه مسقف سازی چهار پایانه (مناطق ۱، ۲، ۳ و ۱۵) برگزار می‌شود، افزود: ۱۳ پایانه درخواست احداث سرویس بهداشتی دارند که اسناد این مناقصه هم درحال آماده سازی است تا در نیمه نخست سال ۱۴۰۲، این نیاز شهروندان محقق شود.

شیخ بهایی درباره برنامه‌های این سازمان برای احداث پارکینگ‌های جدید، توضیح داد: درحال حاضر چهار پارکینگ (پارکینگ شهید باقری در منطقه ۱۸ با ظرفیت ۴۵۰ پارک خودرو، پارکینگ مینابی در منطقه ۱۵ با ظرفیت ۴۰۰ پارک خودرو، پارکینگ بعثت در منطقه ۱۶ و پارکینگ قزوین در منطقه ۱۱) در دست احداث است. البته پارکینگ امیرکبیر ابتدای آبان امسال به بهره برداری رسید و حدود ۱۳ زمین نیز در حال مطالعه برای طراحی و ساخت پارکینگ هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: به جز پارکینگ مینابی در محله اتابک که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد، باقی پروژه‌ها تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره اصلاح هندسی نقاط پرخطر هم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ نقطه در شهر اصلاح هندسی شده است و هفت نقطه هم درحال انجام هستند. اصلاح هندسی این نقاط در تأمین ایمنی شهروندان تأثیر بسیاری دارد.

بنا براعلام سایت شهر، شیخ بهایی درباره ترمیم دیوارهای صوتی بزرگراه‌ها نیز بیان کرد: تا پایان امسال، ترمیم تمامی دیوارهای صوتی به پایان می‌رسد. از مجموع ۱۷ کیلومتر طول دیوار صوتی فقط ترمیم ۳۰۰ متر باقی مانده است. احداث جدیدی در برنامه دیوار صوتی وجود ندارد و تنها موضوع نگهداشت این ۱۷ کیلومتر اولویت است. البته درحال امکان سنجی و نیازسنجی برای نصب دیوارهای صوتی جدید در سال ۱۴۰۲ هستیم.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *