گزارش بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته تهران

فهرست مطالب

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با ارائه گزارشی از بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته گفت: بیشترین بارندگی در ایستگاه دماوند به میزان ۱۲.۴ میلیمتر ثبت شد.

به گزارش آرونو ، روز سه‌شنبه(۲۴ آبان) هشداری زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی که قرار بود از اواخر وقت چهارشنبه تا صبح جمعه ( ۲۵ تا ۲۷ آبان) به‌ صورت بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات در بعضی ساعات پدیده مه و بارش برف در استان تهران رخ دهد، خبر داد.

مازیار غلامی در گفت و گو با آرونو ، درباره میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: بیشترین ‌میزان بارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه دماوند به میزان ۱۲.۴ میلیمتر  و ایستگاه آبعلی ۱۱.۲ میلیمتر ثبت شد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با تاکید براینکه در دیگر ایستگاه‌های هواشناسی بارندگی زیر ۱۰ میلیمتر ثبت شده است، گفت: در ایستگاه شمیران ۸.۶ میلیمتر ، ژئوفیزیک ۸.۴ میلیمتر ، لواسان ۷.۶ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۷ میلیمتر و در ایستگاه ورامین ۶ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

غلامی در پایان گفت: در ایستگاه‌های فرودگاه حضرت امام(ره) با ۵ میلیمتر، چیتگر ۴.۸ میلیمتر، شهریار ۴.۸ میلیمتر و فیروزکوه ۳.۹ میلیمتر بارندگی‌های زیر ۱۰ میلیمتر ثبت شد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *