نقد و بررسی دو فیلم گروه هنر و تجربه

دو فیلم سینمایی «عمارتی در مه» و «بی‌آبان» روز یکشنبه ۴ دی‌ماه در پردیس سینمایی چارسو و فرهنگسرای ارسباران در دو برنامه جداگانه نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش آرونو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم سینمایی «عمارتی در مه» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌تاش و تهیه‌کنندگی سیدسجاد میرسید روز یکشنبه ۴ دی‌ماه ساعت ۱۸ در سالن ۲ پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

فیلم «عمارتی در مه» در ژانر سایکودرام ساخته شده است. اردلان شجاع کاوه، محمد حبیب‌اللهی، ماریان کلهر، سیده روژینا میرسید، محسن عباس‌پور، آبتین مفید، سبحان آسترکی، حامد موحد، متین صفرپور، ابوالفضل محمدی و… در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

حضور در این برنامه برای علاقمندان آزاد و رایگان است.

همچنین در برنامه‌ای دیگر، فیلم سینمایی «بی‌آبان» به کارگردانی مهرداد کورش‌نیا و تهیه‌کنندگی علی‌محمد قاسمی روز یکشنبه ۴ دی‌ماه از ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و بعد از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی آن با حضور کارگردان و عوامل فیلم برگزار می‌شود.

رضا اخلاقی‌راد، علیرضا استادی، نسیم ادبی، صحرا اسداللهی، بابک نوری از جمله بازیگران فیلم «بی‌آبان» هستند.  

جنگلبانی به نام آبان در ماه ازدواج خود متهم به کشتن غیرعمد دختر بچه‌ای می‌شود و پس از این اتفاق دچار مشکلاتی می‌شود که برای او قابل‌ پیش‌بینی نیست.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند از طریق سایت سینماتیکت و یا به صورت حضوری بلیت را تهیه کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *