«قصه شمرون» در جشنواره فیلم مراکش

فهرست مطالب

فیلم «قصه شمرون» به کارگردانی عماد آل ابراهیم دهکردی به عنوان یکی از ۱۴ فیلم بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم مراکش انتخاب شد.

به گزارش آرونو ، نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ نوامبر (۲۰ تا ۲۸ آبان) برگزار می‌شود و در مجموع میزبان نمایش ۷۶ فیلم از ۳۳ کشور جهان در بخش‌های مختلف رقابتی، نمایش‌های ویژه، سینمای مراکش، سینمای برای مخاطبان جوان و … خواهد بود.

در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی نیز ۱۴ فیلم به رقابت خواهند پرداخت که ۱۰ فیلم نخستین نمایش جهانی خود را تجربه خواهند کرد و فیلم «قصه شمرون» ساخته عماد آل ابراهیم دهکردی نماینده سینمای ایران در این بخش خواهد بود.

فیلم‌هایی از فرانسه، پرتغال، سوئیس، سوریه، تونس، برزیل، مکزیک، استرالیا، کانادا، اندونزی و ترکیه نیز در بخش مسابقه اصلی جشنواره به نمایش گذاشته می‌شوند.

در خلاصه داستان فیلم «قصه شمرون» آمده است: ایمان و برادر کوچکترش پایار با پدرشان زندگی می کنند. ایمان پس از مرگ مادرشان به دنبال راهی برای رهایی از یک زندگی ریشه کن شده است. او به لطف ارتباطاتش کسب و کاری را برای کسب سود سریع راه اندازی می کند. چیزی که در ابتدا فرصتی برای شروعی جدید به نظر می رسد به چرخه ای پیچیده تبدیل می شود که بر سرنوشت خانواده تأثیر می گذارد.

فیلم «خرس نیست» ساخته جعفر پناهی نیز در بخش نمایش‌های ویژه جشنواره مراکش به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *