جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین زلفخانی با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح آرامش در شهر در محدوده غرب استان تهران اظهار کرد: با اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای تازه‌ترین مرحله از این طرح، مأموران پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شدند و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، آنها را جمع‌آوری یا دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران ادامه داد: در اجرای این طرح که طی ۲۴ ساعت گذشته به اجرا درآمد، ۵۶۴ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع‌آوری و برای بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

زلفخانی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های آرامش در شهر، ۹ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند، گفت: در اجرای این طرح، ۱۸۴ خرده فروش نیز دستگیر و ۱۴۷ کیلو ۶۷۱ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *