تعیین بهای خدمات بهره‌برداری از معابر توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر در تهران

فهرست مطالب

اعضای شورای شهر تهران لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اخذ بهای خدمات بهره‌برداری از معابر توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر را تصویب کردند.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز بررسی لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اخذ بهای خدمات بهره‌برداری از معابر توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر را روی میز بررسی قرار دادند و جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه پیش از این مصوبه‌ای در این خصوص وجود داشت و در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شد، گفت: پس از بررسی‌ها زمینه‌ای فراهم شد تا شرکت‌های خدمات هوشمند مسافر با این لایحه منطبق شوند.

وی با بیان اینکه به ازای هر کیلومتر ۷۲۰ ریال و حداکثر یک درصد مجموعه هزینه‌های سفر در سال به عنوان بهای خدمات و مدیریت و نظارت بر شرکت‌های خدمات مسافری هوشمند در نظر گرفته شده بود، گفت: شهرداری باید بهای خدمات دریافت شده را صرفاً صرف توسعه حوزه حمل و نقل عمومی کند.

به گزارش آرونو ، لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اخذ بهای خدمات بهره‌برداری از معابر توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر با حداکثر رأی اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

همچنین اعضای شورای شهر در جلسه امروز، مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را به صورت فوق‌العاده برگزار و بازرس اصلی و علی البدل این مجمع انتخاب شدند که بر این اساس در این جلسه محمد حسین نوروزی با ۱۷ رأی به عنوان بازرس اصلی و محمد اسماعیلی با ۱۹ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *