به‌روز رسانی ۳۵ سرفصل اصلی از سایت شفافیت

فهرست مطالب

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به روزرسانی سایت شفافیت آغاز شد، گفت: تاکنون ۳۵ سرفصل به روز رسانی شده است.

به گزارش آرونو ، محمد علی الفت پور در خصوص به روز رسانی سایت «شفافیت» گفت: در راستای شفافیت و دسترسی آزاد شهروندان به داده های باز واحدهای تابعه شهرداری تهران، سامانه شفافیت با هدف شفاف‌سازی عملکرد شهرداری تهران از ابتدای سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرد.

 وی با تاکید بر اینکه سامانه شفافیت در چند سال گذشته به روز نشده بود، افزود: در دوره جدید مدیریت شهری نیز به دلیل عدم وجود فرآیند و ساختاری مشخص در خصوص سایت شفافیت در سال های گذشته، ابتدا ایجاد فرآیند و ساختار ارکان اجرایی شفافیت در شهرداری تعیین و پس از تدوین دستورالعمل نحوه انتشار اطلاعات بر روی سایت شفافیت، این دستورالعمل به تمامی واحدها ابلاغ شد. در گام بعد پیگیری مستمر مصوبات از سوی کارگروه جهت به روز رسانی هر چه سریعتر سایت در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

بر اسا گزارش سایت شهر، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در خصوص تدوین سیاست های اجرایی و به روزرسانی سایت شفافیت گفت: تاکنون ایجاد فرآیند و ساختار ارکان اجرایی شفافیت در شهرداری، همکاری با کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران جهت احصای الزمات قانونی انتشار (۷۷ مورد) و برگزاری جلسات مستمر به منظور انتشار برخط و ماشین خوان داده ها بر روی سایت، ابلاغ دستورالعمل نحوه انتشار اطلاعات بر روی سایت شفافیت به تمامی واحدها و پیگیری مستمر مصوبات از سوی کارگروه، جهت به روز رسانی هرچه سریعتر سایت انجام شده است.

انتهای پیام 

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *