برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران در باغ کتاب

فهرست مطالب

مدیر عامل باغ کتاب تهران از آموزش و فرهنگ‌سازی برای کودکان در زمینه محیط زیست با برگزاری رویداد لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران خبر داد.

رضا مجدی در گفت‌وگو با آرونو ،‌ با اشاره به میزبانی این مجموعه در برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران، گفت: این همکاری را در راستای نقش ترویجی باغ کتاب در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی برای کودکان در حوزه محیط زیست دانست.

وی با بیان اینکه باغ کتاب تهران مجموعه علمی و فرهنگی با مخاطب کودک، نوجوان و خانواده است، اظهار کرد: بر همین اساس، باغ کتاب در راستای آموزش مفاهیم محیط زیستی به کودکان و همزمان با هفته زمین پاک، میزبان رویداد «‌لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران» شد.

مجدی گفت: مخاطبان لیگ محیط زیست تهران کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی بودند. این رویداد با هدف آموزش یکپارچه و جلب توجه کودکان به موضوعات محیط زیست شهری با مشارکت ۱۱۷ مدرسه در سطح نواحی شهرداری تهران و با کمک بیش از ۱۰۰ مربی آموزش‌دیده برگزار شد.

مدیرعامل باغ کتاب تهران گفت: کودکان و نوجوانان نهال‌های ایران زمین هستند و نقش مؤثری در راستای حفاظت از محیط زیست ایفا می‌کنند. باغ کتاب نیز با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی و آموزش به کودکان در زمینه محیط زیست، میزبانی از این رویداد را بر عهده گرفت.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *