اختصاص روزهای ویژه و شاد برای کودکان کار

شهردار منطقه۱۳ از اجرای برنامه‌های تفریحی به طور هفتگی برای کودکان کار خبر داد.

به گزارش آرونو ، محمد هادی علی‌احمدی با بیان اینکه کودکان کارِ منطقه۱۳، به دعوت اداره آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه۱۳ به طور هفتگی به اماکن تفریحی اعزام می شوند، افزود: در نظر داریم با اجرای برنامه‌های تفریحی و ویژه ، روزهای شاد را برای کودکان کار رقم بزنیم تا این کودکان همراه با دیگر همسالان خود برای یک روز در هفته ، روزی به یادماندنی داشته باشند.

وی درباره اختصاص تسهیلات تفریحی  به کودکان کار افزود: با برنامه ریزی انجام شده ، کودکان کار به طور هفتگی به اماکن تفریحی از قبیل استخر ، سینما و شهربازی اعزام می شوند.

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه های ویژه کودکان کار ، ایجاد انگیزه و اشتیاق میان کودکان کار است، یادآور شد: تغییر نگرش کودکان کار به اینکه آنها هم می‌توانند فضای زندگی خود را تغییر دهند و همچون سایر کودکان به حقوق آموزشی، تفریحی و مفید و البته مورد علاقه شان دست پیدا کنند؛ از جمله اهداف این طرح است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، وی با آرزوی فردایی بهتر برای تمام کودکان خاطرنشان کرد: کارِ کودکان علاوه بر آموزش و یادگیری، بازی نیز هست که در این راستاویژه برنامه‌های تفریحی تدارک دیده شد تا قدمی کوچک برای کودکان کار باشد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *