۱۸ روز هوای آلوده از ابتدای پاییز تاکنون

مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ازتنفس۱۸ روز هوای آلوده از ابتدای پاییز تاکنون در پایتخت خبر داد.

به گزارش آرونو ، با استناد به اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای تهران برای سومین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است این در حالیست که همچنان هوای تهران آلوده است و افرایش غلظت آلاینده‌ها را نیز شاهد هستیم.

محسن روشنی در گفت و گو با آرونو  درباره تداوم آلودگی هوای تهران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، شرایط نامطلوب تا فردا (۳ آذرماه) ادامه خواهد داشت و امکان افزایش غلظت آلاینده‌ها و رسیدن شاخص تا آستانه شرایط ناسالم برای همه شهروندان در ساعات آتی نیز وجود دارد.

وی افزود: کیفیت هوای شهر تهران در پاییز امسال تاکنون ۴۴ روز در شرایط قابل قبول،۱۷ روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و یک روز بسیار ناسالم را تجربه کرده است که در مدت مشابه در سال گذشته ۳۹ روز قابل قبول، ۲۱ روز ناسالم برای گروه های حساس  و یک روز ناسالم بود.

روشنی در پایان به ارائه توصیه به شهروندان در این شرایط پرداخت و گفت: در این شرایط شهروندان از ترددهای غیر ضروری و فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز خودداری و در حد توان به جای وسیله نقلیه شخصی از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *