یادمان چهلمین روز درگذشت امیرحسن ندایی در رادیو نمایش

فهرست مطالب

جمعه چهارم آذرماه، به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت امیرحسن ندایی،عضو هیات علمی دانشگاه و اهالی رسانه و فرهنگ، ویژه برنامه «نقد آورد» از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

به گزارش آرونو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، زهرا رمضانعلی، سردبیر و تهیه‌کننده برنامه «نقدآورد» ضمن اعلام این مطلب گفت: همزمان با فرا رسیدن چهلمین روز سفر بیگاهان استاد گرانقدرمان امیر حسن ندایی، گرد هم می آییم تا بر حیرتمان رخت باور بپوشانیم.

وی افزود: در این برنامه که آخرین حضور ایشان در صدای جمهوری اسلامی بود، از دوستان، خانواده و شاگردان ایشان که امکان حضور داشتند، همین‌طور از آنهایی که امکان حضور نداشتند اما خودشان را بی وقفه و به هر نحو به برنامه رساندند خواهیم شنید.

«نقدآورد» ویژه چهلمین روز درگذشت امیرحسن ندایی، به تهیه‌کنندگی و سردبیری زهرا رمضانعلی و با حضورمحسن سوهانی، مسعود آب پرور، بهروز بختیاری، محمد علی صفورا، رامتین شهبازی، ابوالقاسم ایرانی، روزبه حسینی، امید نجوان، ستاره ایرانی، نیلوفر ندایی، مهوش ایرانی و جمعی از شاگردان ایشان، جمعه چهارم آذر ماه ساعت ۲۱ تا ۲۴ از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *