گزارش فصلی سازمان بازرسی شهرداری تهران به شورای شهر

فهرست مطالب

نایب رئیس شورای شهر تهران از ارائه گزارش فصلی سازمان بازرسی به شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش آرونو ، پرویز سروری پس از پایان جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز شورای شهر میزبان رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران بودیم چرا که یکی از موضوعاتی که مدیریت شهری بر آن حساسیت دارد بحث سلامت اداری است که در این جلسه در مورد آن صحبت شد.

وی با بیان این‌که معتقدیم برای مبارزه با فساد باید هوشمند سازی رخ دهد و بعد از آن اقدامات موثر برای شناسایی سوءاستفاده کنندگان و برخورد جدی قانونی با آنها دنبال شود، ادامه داد: نمایندگان شورا نیز با حساسیت و دغدغه‌مندی مسائل را مطرح کردند اما باید بیشتر از این جلسه در این حوزه فعال باشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: به پیشنهاد مهدی چمران رییس شورای شهر تهران مقرر شد که سازمان بازرسی شهرداری تهران هر سه ماه یکبار گزارشی را از اقداماتش به شورا ارائه کند تا اعضای شورا بتوانند ریل گذاری مناسبی را در خصوص مبارزه با فساد در شهرداری انجام دهند.

سروری با اشاره به گزارش خزانه‌دار شورای شهر تهران نیز گفت: براساس این گزارش تاکنون ۴۴ درصد بودجه محقق شده و اگر آبان و آذرماه را نیز حساب کنیم به نظر می‌رسد شهرداری بتواند بودجه ۵۰ هزار میلیاردی خود را محقق کند و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *