مناسب سازی معابر غربی پایتخت ویژه معلولان

|

فهرست مطالب

شهردار منطقه ۹ از انجام اقدامات ویژه در معابر غربی پایتخت در راستای بهسازی و تسهیل دسترسی معلولان و کم توانان به خدمات شهری مناسب خبر داد.

به گزارش آرونو ، سیدمحمدرحیم مرتضوی در این باره گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه با اجرای ضوابط مناسب سازی و رفع موانع معماری از ۹ معبر منطقه، ۵ بوستان و ۳ ساختمان در نیمه اول سال جاری به منظور کاهش رفع مشکلات افراد معلول، اقدام کرده است.

او افزود: در همین راستا نسبت به اجرای ۳۵۰۰ متر مربع کفپوش، ۵۵۰ متر مکعب بتن ریزی، تعمیر و احداث ۱۲چشمه سرویس بهداشتی ویژه معلولین و نصب ۱۸۵متر طول دستگرد اقدام شده است.

شهردار منطقه۹ در ادامه توضیح داد: آماده سازی واختصاص ۸ محل پارک خودرو ویژه معلولین با استفاده از تابلو و رنگ آمیزی مخصوص مقابل اماکن و فضاهای عمومی و همچنین همسطح سازی و احداث رمپ در ۱۸تقاطع از معابر غربی تهران از دیگر اقدامات انجام شده در غرب پایتخت است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، مرتضوی یادآور شد: از آنجایی که اجرای ضوابط مناسب سازی با نیاز جامعه معلولین، تردد سایر افراد جامعه را نیز بهبود می بخشد، مناسب سازی محیطی، مرتفع کردن موانع فیزیکی و مساعد کردن محیط برای انجام فعالیت افراد کم توان مورد توجه  ویژه شهرداری منطقه۹ می باشد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *