مشکل فنی سوزن ریل متروی اصفهان رفع شد

|

فهرست مطالب

آرونو /اصفهان مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با اشاره به مشکل فنی مترو در صبح امروز، گفت: سوزن ریل خط یک متروی اصفهان صبح امروز(شنبه) دچار مشکل فنی شد که با تلاش تکنسین‌ها پس از ۲۰ دقیقه این مشکل برطرف شد.

هادی کریمی در گفت‌وگو با آرونو ، در خصوص مشکل فنی مترو اصفهان که رفت‌وآمد واگن‌ها را دچار اختلال کرده بود، اظهار کرد: در خط یک متروی اصفهان صبح امروز (شنبه ۱۹ اسفند) سوزن تغییر مسیر حرکت قطار دچار خطای فنی شد.

وی افزود: در پی این مشکل حرکت قطارها متوقف و با تلاش تکنسین‌ها پس از ۲۰ دقیقه مشکل برطرف شد و از ساعت ۸:۰۰ صبح نیز سرویس‌دهی به مسافران در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان، گفت: برای تسهیل در رفت‌وآمد مسافران و با توجه به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و تلاقی آن با روزهای پایانی سال و افزایش حضور شبانگاهی شهروندان در سطح شهر و پیرو درخواست‌های مکرر مردمی، این شرکت اقدام به افزایش زمان فعالیت و سرویس‌دهی مترو کرده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس ساعت کار متروی اصفهان از پنجم اسفند در روزهای عادی از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ با سر فاصله زمانی ۱۱ دقیقه و روزهای جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ با سر فاصله زمانی ۱۵ دقیقه است.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *