لزوم استفاده از همه ظرفیت ها جهت توسعه فرهنگ بشردوستی

|

فهرست مطالب

آرونو /مرکزی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: استان مرکزی جهت توسعه فرهنگ بشردوستی از همه ظرفیت ها استفاده کند.

محمد گل‌فشان نهم آذرماه ۱۴۰۱ در آیین تجلیل از اعضای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به ۱۴ آبانماه و سالروز سازمان جوانان هلال احمر، اظهار کرد: این سازمان کهن ترین سازمان در کشور است که در حوزه جوانان فعال است و کارنامه ای درخشان دارد.

وی افزود: شعار امسال این سازمان “مهربان خواهیم ماند” انتخاب شده است، این مهربانی در بین داوطلبین کاملا نمایان است و امیدواریم جمعیت هلال احمر استان نیز، جهت توسعه فرهنگ بشر دوستی از همه ظرفیت ها استفاده کند.

در این آیین دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: امسال یکصدمین سال تاسیس هلال احمر با شعار یک قرن خدمت بی منت است و در آستانه روز داوطلب قرار داریم. امروز کانون هلال احمر در یکی از مدارس اراک افتتاح شد، همچنین در راستای ترویج فرهنگ رسانه ای، باشگاه خبرنگاری با عنوان “باور” در استان مرکزی و شهر اراک آغاز بکار کرد، البته هفته گذشته اولین باشگاه کشور در تهران افتتاح شد.

دکتر یعقوب سلیمانی گفت: این جمعیت با توجه به نقش و وظیفه ای که در داخل و خارج از کشور دارد، بستری برای فرهنگ سازی در عرصه های مختلف بشمار می رود.

در این آیین استاندار مرکزی نیز اظهار کرد: جوانان و فعالان هلال احمر در همه نقاط و در بزنگاه ها و موقعیت های مختلف در همه صحنه ها حاضر هستند و این حضور قابل قدردانی است.

دکتر فرزاد مخلص الائمه با بیان اینکه این داوطلبان، بی منت در خدمت مردم هستند، افزود: در سیل مردادماه کشور، جمعیت هلال احمر در میانه میدان امدادرسانی بود، البته این حضور فقط به بحران ها محدود نمی شود بلکه در زمان های مختلف از جمله عید نوروز نیز این جمعیت فعال است.

وی افزود: استان مرکزی به لحاظ تردد سومین استان پر تردد کشور به شمار می رود و موقعیت ترانزیتی خاصی دارد به همین دلیل خدمات هلال احمر در این استان حائز اهمیت و قابل توجه است و امیدواریم بتوانیم به زودی اصلاحات لازم را در مسیرهای مختلف استان اجرایی کنیم تا خدمات این جمعیت کیفی تر شود.

وی تصریح کرد: سازمان جوانان و جمعیت هلال احمر مجموعه هایی چابک هستند و شاهد نگاه تحولی دولت سیزدهم به جمعیت هلال احمر هستیم. اقدامات تحول گرایانه در این حوزه بوضوح مشخص است و امیدواریم این نگاه و اقدامات شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش آرونو ، در این آیین علیرضا شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز اظهار کرد: درطول دو هفته اخیر، برای چهارمین مرتبه از داوطلبان جمعیت تجلیل می شود. افتخار داریم که پاسدار خون شهدا هستیم، به ایرانی بودن، مسلمان بودن و لباس هلال احمر افتخار می کنیم و در همه شرایط سخت کنار مردم بوده و خواهیم بود.

در این آیین از تعدادی از فعالان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی تجلیل شد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *