عمده مشکلات شرکت «پیام رسا» مالیاتی و سنواتی است/۲۲ میلیارد تومان بدهی مالیاتی شرکت

|

فهرست مطالب

اعضای شورای اسلامی شهر تهران گزارش حسابرسی شرکت «پیام رسا» شهرداری تهران برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را با حداکثر آرا به تصویب رساندند.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی گزارش حسابرسی شرکت «پیام رسا» برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا مهدی قمی مدیرعامل شرکت پیام رسا با بیان اینکه عمده مشکلات این شرکت مالیاتی و سنواتی است، گفت: مشکلات از قدیم الایام باقی مانده و ما ۲۲ میلیارد تومان بدهی مالیاتی داریم که ۱۸ میلیارد تومان جریمه و چهار میلیارد تومان اصل است. ما اصل را پرداخت خواهیم کرد و امیدواریم جریمه بخشوده شود.

وی افزود: حدود پنج سال نماینده بیمه را به شرکت راه نمی دادند اما ما در سال ۱۴۰۰ هماهنگی هایی انجام دادیم و ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مفاصا حساب تعیین شد. برای سال ۱۴۰۱ نیز مفاصا حساب را دریافت می کنیم.

مدیرعامل شرکت پیام رسا با بیان اینکه ۹ میلیارد تومان از حساب های دریافتنی و پرداختنی کم شد، تأکید کرد: حدود پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از حساب های شرکت تعیین تکلیف شده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء گزارش حسابرسی شرکت «پیام رسا» شهرداری تهران برای سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را تأیید کردند.

در ادامه این جلسه یک فوریت لایحه عوارض ساختمانی، ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح های توسعه شهری و بهای خدمات حوزه شهرسازی و ارزش معاملاتی موضوع تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری تهران نیز برای اجرا در سال ۱۴۰۳ با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *