ستاد مردمی اربعین منطقه ۱۰ رسما کار خود را آغاز کرد

|

فهرست مطالب

مسئول قرارگاه طریق‌الحسین(ع) گفت: ستاد مردمی اربعین حسینی منطقه ۱۰ با حضور دستگاه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد از امروز رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش آرونو ، بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی اخ‌الصنایع شهردار و مسئول قرارگاه طریق‌الحسین(ع) امروز (سه‌شنبه، ۲۴ مرداد) در نخستین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی منطقه ۱۰ با بیان اینکه زیبایی این حماسه پرشور به مردمی بودن آن است، گفت: در این رویداد مسلمانان و شیعیان با وحدت بین قلب‌های خود حول محور امام حسین(ع) دژ محکمی در برابر دشمن می‌سازند.
وی افزود: به واسطه اهمیت موضوع و خدمات‌رسانی بهتر به زائران، ستاد مردمی اربعین حسینی با مشارکت گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، امور مساجد، خیرین و نیکوکاران، تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های داوطلبانه از امروز رسما کار خود را آغاز کرد.

مسئول قرارگاه طریق‌الحسین(ع) با تأکید بر بسترسازی مناسب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی تصریح کرد: در این جلسه تقسیم کارها انجام شد و باید از همه ظرفیت‌ها به‌ویژه مشارکت‌های مردمی برای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی بزرگ بهره‌ گرفت.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه عشق و ارادت به امام حسین(ع) توفیقی است که به شهرداری منطقه ۱۰ واگذار شده است، اظهار کرد: ستاد مردمی اربعین حسینی منطقه ۱۰ در قالب موکب امام هادی(ع) در دانشگاه جامع اهل بیت(ع) مستقر است و علاوه بر ارئه خدمات‌رسانی شهری از قبیل نظافت و جمع‌آوری زباله، توزیع کیسه‌های پسماند، نصب ابر پرچم، نصب ۴۰۰ مووینگ در مسیر پیاده‌روی، فعالیت‎های فرهنگی از قبیل اسکان زائران و پذیرایی، برپایی ایستگاه صلواتی، اسکان پزشکان مجموعه مدیریت شهری و داوطلب و برگزاری پویش‎های دانش آموزی را بر عهده دارد.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: در این جلسه مقرر شد خادم‌یاران رضوی منطقه در موکب امام هادی(ع) خدمات فرهنگی و اجتماعی از جمله اهدای نذورات مردمی و بسته‌های تبرکی آستان قدس را به زائران اربعین حسینی ارائه کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *