ساماندهی ۳۸ لکه صنعتی در استان تهران/ واگذاری واحدهای تملیکی غیرفعال

فهرست مطالب

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تعیین محدوده و ساماندهی ۳۸ لکه صنعتی در استان تهران و همچنین واگذاری واحدهای تملیکی غیرفعال و راکد در تهران خبر داد.

حشمت الله عسگری در گفت و گو با آرونو ، در تشریح ساماندهی لکه های صنعتی در استان تهران گفت: با تعیین محدوده ۳۸ لکه صنعتی درتهران ضمن حلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز قطعا ساماندهی واحدهای صنعتی مستقر در این نواحی نیز بزودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: تعیین محدوده این نواحی درگام نخست در دستور کار حوزه اقتصادی قرار گرفته است. بی تردید تعیین محدوده لکه های صنعتی استان با اخذ نظر فرمانداران و بدون توجه به هر گونه زیاده خواهی ها برای افزایش محدوده و با رعایت مصوبات واجماع مدیران صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این ساماندهی بر اساس مصوبه هیات وزیران در دستور کار قرار گرفته است و پس از تصویب نهایی در شورای برنامه ریزی استان ابلاغ خواهد شد.

معاون استاندار در بخش دیگری از صحبت های خود از واگذاری واحدهای تملیکی غیر فعال در استان تهران خبر داد و افزود: از ۱۰۱ واحد تملیکی استان ۵۴ واحد غیر فعال و راکد است که بزودی در جلسه ای ویژه با تک تک بانک‌های عامل علاوه بر بررسی نحوه واگذاری این واحدها با استفاده از سایت اینترنتی روند این کار آغاز خواهد شد.

عسگری با تاکید بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف وواگذاری واحدهای تملیکی افزود: در گام دوم تعیین تکلیف واحدهای فعال تحت تملک نیز در دستورکار قرار خواهد گرفت و نسبت به  تعیین تکلیف این واحدها اقدام خواهد شد. بی تردید با آغاز فعالیت واحدهای تملیکی راکد ، ظرفیت مطلوبی به بخش تولید واشتغال استان در کوتاه مدت افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *