سالانه ۶۰ هزار معلول به سازمان بهزیستی اضافه می‌شود

فهرست مطالب

آرونو /خراسان رضوی رییس سازمان بهزیستی گفت: ۶۰ هزار معلول در سال به سبب تصادف و حوادث به  سازمان بهزیستی اضافه می‌شود که ۲۰۰۰ نفر از این تعداد  ضایعه نخاعی و بسترگرا هستند.

علی محمد قادری امروز۲۱ مهرماه، در مراسم افتتاح اولین هتل مناسب‌سازی شده کشور برای معلولان در مشهد با اشاره به همکاری خیران با سازمان بهزیستی اظهار کرد:  به نظر می‌رسد امروز فضای معطر و همدلی مردم با دولت است. اولین بیمارستان مجهز خاورمیانه درحوزه ام اس با همت خیران  در تهران ساخته شده و مدتی دیگر به بهره‌برداری می‌رسد. ما چیزی از خود نداریم بلکه مردم شریف و انقلابی را داریم.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی بیش از ۷ میلیون نفر مخاطب دارد.، گفت: در سبد نظام مسایل سازمان بهزیستی مسائلی داریم که باید به همت آحاد مردم حل شود.یکی از انها پردیس توانمندسازی است. یک مادر دارای فرزند معلول باید چند دهه بار فرزندش را به دوش کشد. ۶۰ هزار معلول در سال به سبب تصادف و حوادث به  سازمان بهزیستی اضافه می‌شود که ۲۰۰۰ نفر از این تعداد  ضایعه نخاعی و بسترگرا هستند. در خواست داریم خیران برای این پروژه کمک کنند.  

رییس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: زمین مجموعه پردیس توانمندسازی توسط برخی استانداران اماده شده  و اعلام کردند اگر خیران باشند، کار را آغاز می‌کنند. پردیس توانمندسازی اولین مجموعه شهربازی و اوقات فراغت خانواده‌های دارای  فرزند معلول است. در کشور و خاورمیانه هیچ اوقات فراغتی مناسب سازی شده برای افراد معلولیت وجود ندارد. 

وی ادامه داد: یکسری از بیماری‌ها پیش رونده است. از هر ۵۰ تا ۶۰ فرد ممکن است یک نفر اتیسم باشد. لازم است مجموعه تخصصی بیماری اتیسم در کشور داشته باشیم. انشالله همه کمک کنیم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام 

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *