ذخیره ۱۳۰ تن آجیل برای شب یلدا/ افزایش ساعت کار میادین میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: همزمان با ایام منتهی به شب یلدا ۱۳۰ تن آجیل ذخیره شده و تخفیف ویژه محصولات نیز در میادین میوه و تره‌بار در نظر گرفته شده است.

به گزارش آرونو ، ایوب فصاحت با بیان اینکه با توجه به تجارب گذشته ذخیره سازی قابل توجهی برای شب یلدا صورت گرفته است، اظهار کرد: میوه‌های اصلی همچون انار، هندوانه، مرکبات و سایر میوه‌ها در میادین و بازارها ذخیره شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به ذخیره‌سازی ۱۳۰ تن آجیل شب یلدا یادآور شد: این ذخیره با قیمت مناسب با تخفیفات ۵۰ درصدی و کیفیت مناسب انجام شده است.

فصاحت همچنین تصریح کرد: اختلاف قیمت میوه با بازار از ۴۵ درصد آغاز می شود و در اقلام اساسی نیز تخفیف به ۲۰ درصد می‌رسد.

 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه امسال علاوه بر ذخیره سازی مناسب، نظارت بر میادین نیز با جدیت انجام می‌شود، اعلام کرد: از ابتدای هفته جاری تیم‌های نظارتی پنج برابر شده و این اکیپ‌ها در بازارها شدیدا بر روند عرضه محصولات برای شب یلدا نظارت می‌کنند.

فصاحت افزود: این نظارت انجام می‌شود تا با گران‌فروشی‌های احتمالی که بسیار محدود است، برخورد شود؛ موارد تخلف، بیشتر به بی‌نظمی معطوف بوده و از نظر قیمتی کمترین تخلف را شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه امشب و فردا شب(۲۹ و ۳۰ آذرماه) ساعت کاری میادین افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: تخفیفات ویژه‌ای نیز با کمک بهره‌برداران در نظر گرفته شده که ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف برای انواع میوه‌جات و همچنین آجیل و خشکبار را شامل می‌شود. تخفیف‌ها از ابتدای هفته آغاز شده و تا دو شب پس از شب یلدا ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اعلام اینکه کیفیت میوه‌های قابل عرضه بسیار بالاست، تاکید کرد: شهروندان در آجیل و خشکبار نیز شاهد کیفیت بالایی برای این ایام خواهند بود.

وی با بیان اینکه چند کالای اساسی به صورت ویژه عرضه می‌شود، افزود: امسال برنج را با همکاری مرکز برنج ایران که مستقیما با کشاورزان و اتحادیه شالیکاران در ارتباط است، با کمترین قیمت کشوری عرضه می‌کنیم. چهار نوع برنج شیرودی، فجر، ندا و طارم در مرکز برنج عرضه می‌شود که مناسب دهک‌های مختلف جامعه و با کمترین قیمت کشوری در مرکز برنج ایران است.

فصاحت با تاکید بر اینکه امسال اقدامات را با مشارکت بهره‌برداران انجام داده‌ایم، گفت: خوشبختانه بهره‌برداران کمک قابل توجهی در این شرایط سخت اقتصادی داشته‌اند تا مردم با دغدغه خاطر کمتری اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی افزود: ما در تمام ۲۲ میدان پشتیبان بازارها مقدار قابل توجهی ذخیره میوه شب یلدا داریم و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *