دلخوش: خودزنی نکنیم/ حرمت چهره‌ها را حفظ کنیم

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «نباید در کشور خودزنی کرد»،‌ گفت: باید حرمت نیروها و چهره‌های خود را حفظ کنیم، چهره‌های خودمان هم باید طمانینه و آرامش داشته باشند.

کاظم دلخوش در گفت‌وگو با آرونو در واکنش به ضبط پاسپورت برخی چهره ‌های فرهنگی و ورزشی و تحویل برخی از آن‌ها گفت: به هیچ وجه با انجام کارهای هیجانی و توام با شور و احساس در زمینه مسائل اجتماعی و امنیتی موافقم نیستم از طرف دیگر برخی از رفتارهای آقایان را هم تایید نمی‌کنم.

وی افزود: اگر پاسپورت کسی را گرفته و بعد تحویل دادند، باید آن قدر شأن آن فرد بالا باشد که خودش این موضوع را مطرح نکند؛ حتی اگر آن فرد خودش این موضوع را علنی نکرده باشد اطرافیان هم این کار را انجام ندهند چون در شرایط التهاب همه باید ملاحظاتی را رعایت کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضبط پاسپورت علی دایی و تحویل آن گفت: آقای علی دایی را یک شخصیت می‌دانیم. همچنین این کشور برای برخی از چهره‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است به همین دلیل نباید در کشور خودزنی کرد.

وی با بیان این‌که ما این‌ کارها را قبول نداریم، تاکید کرد: در شرایط فعلی باید به سمت حل مشکلات زندگی و اقتصادی مردم حرکت کنیم که بخشی از این مشکلات برای تحریم هاست. البته حواشی که این ایام به وجود آمده هم در نهایت به ضرر ملت تمام می شود چون منافقان گزارشی به آمریکا برای تشدید تحریم ها داده‌اند تا اصلا آمریکا وارد برجام نشود. از طرف دیگر آیا آن آقا می‌خواهد کشور ما را درست کند که وقتی از او پرسیدند حقوق از کجا می گیری پاسخ داد مادرم پول توجیبی می دهد؟

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان و در جمع بندی گفت: در شرایطی که آن طرف آبی‌ها می‌خواهند بر طبل ناآرامی بکوبند، باید احتیاط کرده و حرمت نیروها و چهره‌های خود را حفظ کنیم، چهره‌های خودمان هم طمانینه و آرامش داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *