تأکید زاکانی بر ارائه خدمات ویژه به ورزشکاران پارالمپیکی

|

فهرست مطالب

شهردار تهران بر لزوم ارائه خدمات ویژه به ورزشکاران پارالمپیکی تاکید کرد.

به گزارش آرونو ، علیرضا زاکانی در آیین تقدیر از مدال آوران بازی‌های پارآسیایی هانگژو که با حضور رییس و اعضای شورای شهر تهران برگزار شد، گفت: خوشحالیم که در خدمت شما ورزشکاران هستیم تا گوشه‌ای از وظیفه خود را ادا کنیم. هرچند این انجام وظیفه فاصله دارد با آنچه که حق شما است و باید ادا شود. کسی که در بازی‌های پارا آسیایی و پارالمپیک شرکت می‌کند از یک محدودیت هایی برخوردار است؛ اولین نکته همت بلند یک قهرمان و غلبه بر نقصی است که در جسم دارد و عزم آن قهرمان بسیار با ارزش تر از افراد عادی است که زحمت می‌کشند و مدال می آورند. در واقع کسی که به‌ این خودباوری برسد از مشکلات جسمی عبور کند و در قله افتخار بنشیند، جای ستایش و ارزش گذاری دارد.

وی افزود: به خود می‌بالیم برای وجود مبارک شما ورزشکاران؛ نوع مواجهه شما با عرصه‌های مختلف با اهمیت است؛ اینکه در اوج جوانمردی، دریافت درستی از دین و ملیت داشته و بزرگی و عظمت ایران را به رخ دیگران کشاندید، بسیار حائز اهمیت است. لذا امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمتگزاری به شما خدماتی را در مجموعه شهر و مدیریت شهری ارائه کنیم که زمینه توسعه فعالیت‌های شما را در شهرها علی الخصوص در تهران فراهم کند تا از این ظرفیت‌ها استفاده کنید و این موفقیت ها استمرار داشته باشد.

شهردار تهران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمتگزاری به شما خدماتی در مجموعه شهر و مجموعه مدیریت شهری ارائه کنیم تا توسعه فعالیت‌های شهرها به ویژه تهران را به گونه‌ای رقم بزند که زمینه فعالیت بهتر شما فراهم شود و به عنوان الگو در شهر از این ظرفیت استفاده کرده و استمرار ظرفیت‌ها را شاهد باشیم.

شهردار تهران تأکید کرد: علاوه بر ارائه خدمات در جهت توسعه زیرساخت‌ها برای ورزشکاران باید بتوانیم ارائه خدمات ویژه به شما داشته باشیم. از همه کسانی که زحمت کشیده‌اند و زمینه‌ای فراهم کردند تا شما با همت خود توفیقات برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنید، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: ایام، ایام خاصی است؛ توطئه‌های دشمنان ما در منطقه بر علیه ملت فلسطین و امتداد آن در ایران -در کشتار ناجوانمردانه و شهادت عزیزان مان در کرمان- و در جای جای کشورهای منطقه از جمله شهادت شهید سید رضی در سوریه؛ حکایت از عمق کینه دشمن غدار با اسلام و ملت ایران دارد. از جهتی نیز بزرگی و عظمت مقاومت، ایستادگی و سربلندی ملت‌های استقلال طلب و پیشرفت‌جو در همه جای منطقه از جمله کشور ما زبانزد است. درود می‌فرستیم به مقاومت و نفرت خود را از زشتی‌ها و پلشتی‌ها ابراز می‌داریم.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *