بهره برداری از ۲۶۰ سرویس بهداشتی در ۲۰ نقطه تهران تا پایان سال

فهرست مطالب

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این سازمان در حال احداث و تکمیل ۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در ۲۰ نقطه پایتخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش آرونو ، رضا صیادی با  اشاره به ۱۹ نوامبر به عنوان روز جهانی سرویس بهداشتی از رویکرد جدید سازمان زیباسازی در برنامه های فنی و توسعه شهری خود برای توسعه و بهبود دسترسی شهروندان پایتخت به سرویس‌های بهداشتی خبر داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران به مطالبه شهروندان در این خصوص اشاره کرد و افزود: در سال جاری احداث ۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در ۲۰ نقطه پایتخت در دستور کار قرار داشت که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر نقش سرویس بهداشتی در سلامت شهروندان و بهداشت محیط، گفت: سازمان ملل متحد به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود در حوزه زندگی شهری، دسترسی آسان و مناسب شهروندان به سرویس شهری را دنبال کرده و از دولت‌ها و همچنین مدیریت شهری شهرها مطالبه می‌کند.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات‌ و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی تاکید کرد: از نظر سرانه سرویس بهداشتی عمومی، نسبت به جمعیت وضعیت خوبی داریم که در رویکرد جدید سازمان زیباسازی در صدد اصلاح جانمایی‌ها و بهبود دسترسی همه اقشار حتی افراد کم توان هستیم.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *