برگزاری کارگاه تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه ای با حضور “خردمندان”

کارگاه تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه ای در راستای برگزاری کارگاههای آموزشی سیزدهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ با حضور محمدرضا خردمندان (کارگردان و فیلم‌نامه نویس) در زنجان برگزار شد.

به گزارش آرونو به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم ۱۰۰، اولین کارگاه آموزشی سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ از سلسله کارگاههای آموزشی این دوره با عنوان «تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه ای» با تدریس محمدرضا خردمندان در زنجان برگزار شد.

این کارگاه با مروری بر طراحی ایده و فیلمنامه و کارگردانی توسط سیدمحمدرضا خردمندان، کارگردان سینما و تلویزیون برای جمعی از هنرجویان و فیلمسازان جوان استان توسط حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه که در تاریخ دوم و سوم آذرماه درسالن اجتماعات جهاد دانشگاهی استان زنجان و با حضور بیش از ۷۵نفر از علاقمندان به فیلمسازی برگزار شد، بخشی از طرح ها و فیلمنامه های کوتاه هنرجویان جوان مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا خردمندان علاوه بر پرداختن به مباحث و تکنیک‌های رسیدن به یک فیلمنامه ۱۰۰ و کارگردانی آن، نمونه هایی از فیلم‌های ۱۰۰ثانیه ای مرتبط با موضوع را نیز نمایش داد.

همچنین در دومین روز این کارگاه هنرجویان و فیلمسازان جوان استان با نظارت کارگردان «بیست و یک روز بعد» در جریان انجام یک کار گروهی و کارگاهی اقدام به تولید یک فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه کردند.

در ادامه این روند جشنواره فیلم ۱۰۰ که رویکرد فراتهران را در برنامه سیزدهمین دوره خود دنبال می کند، همزمان با اعلام فراخوان در شهرهای مختلف و مراکز استان ها، با حضور اساتید مطرح، کارگاههای آموزشی برگزار خواهد کرد.

سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ نهم تا دوازدهم اسفند ماه ۱۴۰۱ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره برگزار می شود.

انتهای پیام 

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *