اجرای دو دسترسی در غربی‌ترین نقطه تهران/ پروژه ۷ معارض ملکی و تأسیساتی دارد

|

فهرست مطالب

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی یک پل دوربرگردان و تعریض یک زیرگذر در انتهای بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش آرونو ، مهدی صداقتی با اشاره به جدیدترین پروژه عمرانی سازمان متبوعش، اظهار کرد: با توجه به وجود شهرک‌ها و مراکز تجاری و گردشگری در انتهای بزرگراه شهید خرازی و بهره‌برداری از ساختمان شماره ۲ بیمارستان شریعتی در ماه‌های آتی، جهت تسهیل تردد شهروندان استان‌های تهران و البرز، اجرای یک دسترسی شرق به شرق در قالب یک دستگاه پل دوربرگردان و یک دسترسی غرب به غرب در قالب تعریض یک زیرگذر در دستور کار قرار گرفت.

 وی ادامه داد: این پل دوربرگردان، ۴۵۰ متر طول و ۸.۱۰ متر عرض دارد و دارای ۲ لاین عبوری و ۲ پیاده‌رو است.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، افزود: با تعریض زیرگذر موجود، ۳ لاین عبوری در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

 صداقتی، احداث ۴.۹ کیلومتر کندرو و دسترسی محلی، ۲.۲ کیلومتر دیوارسازی و اجرای شبکه جمع‌آوری و آب‌های سطحی را از سایر بخش‌های این پروژه عنوان کرد.

 ۷ معارض ملکی و تأسیساتی پروژه 

وی بخشی از عرصه‌های پادگان شهید ناصر محمدی، اداره راه و شهرسازی و دیوار پست برق را به‌عنوان معارضین ملکی و تیرهای روشنایی، لوله آب خام ۲۰۰۰ میلیمتر، دکل برق فشارقوی و تابلوهای تبلیغاتی را به‌ عنوان معارضین تأسیساتی برشمرد.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به آغاز اجرای این پروژه در آذرماه سال جاری، از پی‌کنی کوله و ستون جبهه شمالی متعاقب اعمال یک مرحله انحراف ترافیک خبر داد و زمان بهره‌برداری از این دسترسی‌ها را سال آینده دانست.

 بنابر اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، پروژه احداث پل دوربرگردان و تعریض زیرگذر (محدوده بیمارستان شریعتی) در قالب فاز ۲ پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی با بزرگراه شهید خرازی تعریف و اجرای آن در آذرماه امسال آغاز شده است.

 انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *