طراحی سایت؛ راهی برای نجات کسب و کارتان

|

طراحی سایت - بهیدو

فهرست مطالب

طراحی سایت؛ راهی برای نجات کسب و کارتان

با گسترش فضای دیجیتال و آشنایی افراد با این حوزه بسیاری از کسب و کارها تصمیم گرفتند حیطه کاری خود را به این فضا منتقل کنند. اینترنت محیطی گسترده با امکان ارتقا برای شما فراهم می ‌کند که بتوانید از این طریق با تعداد افراد بیشتری ارتباط گرفته و موجب گسترش حوزه کاری خود شوید. تفاوتی نمی‌ کند که شما صاحب چه شغلی باشید داشتن یک وبسایت رسمی در بستر اینترنت به کلی می ‌تواند مسیر ترقی و پیشرفت شما را تغییر دهد. طراحی سایت یکی از برترین گام ‌ها به سوی موفقیت برای کسب و کار ها به شمار می‌ رود که می ‌تواند موجب افزایش درآمد و فروش هر چه بیشتر محصولات نیز شود.

 

طراحی سایت - بهیدو
طراحی سایت – بهیدو

 

به نقل از وب وان شرکت طراحی سایت:

در دنیای دیجیتال، وب سایت شما ممکن است مهمتر از ویترین فروشگاه شما باشد. با یک طراحی سایت خیره کننده، برند خود را به بهترین شکل نشان دهید و بین خود و رقبایتان تمایز ایجاد کنید.

طراحی سایت؛ راهی برای فروش ۲۴ ساعته

امروزه اغلب افراد کم و بیش با اینترنت و تاثیرات آن بر زندگی آشنایی دارند، به همین دلیل سعی می ‌کنند ارتباط خود را با چنین محیطی حفظ کرده و به نوعی آپدیت باشند. ما در زندگی امروزه اغلب امورات کاری و زندگی خود را با استفاده از اینترنت در منزل یا محیط کار به سادگی انجام می ‌دهیم. در واقع پیشرفت تکنولوژی به بشر این امکان را داده است تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت و انرژی زیاد بخش عظیمی از فعالیت‌های کاری و زندگی خود را با استفاده از اینترنت پیگیری کند.

حتما برای شما هم تا به حال پیش آمده که خرید اینترنتی داشته باشید یا برخی خدمات بانکی را از فضای اینترنت و سایت آن مجموعه دریافت کنید. طراحی سایت در بستر وب یکی از برترین اقدامات کسب و کار هایی است که به دنبال بیشتر دیده شدن و افزایش فروش و بازدهی هستند.

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی می‌ توانید به پیشرفت و ارتقای مجموعه کاری خود فکر کنید که یک سایت جامع داشته باشید. با ایجاد یک سایت در گوگل شما می‌ توانید محصولات فروشی یا خدمات مجموعه خود را در آن لیست کرده و به مخاطبان هدف معرفی کنید. انجام این امر به شما کمک می‌ کند تا طی مدت زمان کوتاهی بتوانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرده و هر چه سریع‌تر پیشرفت نمایید.

در این بخش شما را با چند مورد از مهم‌ترین مزیت‌های طراحی سایت برای کسب و کار آشنا می ‌کنیم که عبارتند از:

  • افزایش بازدهی و فروش کالاها در بستر وب
  • تعاملات بیشتر با دیگر افراد فعال در اینترنت
  • امکان ارتقا و پیشرفت هر چه بیشتر
  • جذب مخاطبان بیشتر

مراحل طراحی سایت

طراحی سایت کار ساده‌ای نیست و هر شخصی نمی‌ تواند با عنوان طراح سایت برای شما این امر را به خوبی انجام دهد. در دنیای دیجیتالی امروز اگر قصد پیشرفت و گسترش حوزه کاری خود را دارید، حتما باید برای خود یک سایت کاربردی و جامع در بستر وب ایجاد کنید. داشتن سایت به شما کمک می‌کند تا تعاملات بیشتری با مخاطبان هدف خود داشته باشید و بتوانید تعداد افراد بیشتری را به سوی خود جذب کنید.

جست ‌و جو در گوگل از پر تکرارترین کارهایی است که هر کاربر در طول روز انجام می ‌دهد، به همین دلیل سایت‌ های فعال در بستر وب بیشترین بازدید به خود اختصاص می ‌دهد. مهم‌ ترین قدم برای پیشرفت در دنیای دیجیتال ایجاد سایتی بهینه و برتر است که فرایند سئو سایت آن نیز جدی گرفته شده باشد تا صفحه شما بتواند در بستر گوگل رتبه برتری کسب کند.

برای ایجاد سایت شما باید انجام این امر را به افرادی بسپارید که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند و از مهارت و سابقه کاری درخشانی برخوردارند. ما در مجموعه بهیدو از طراحان حرفه‌ای سایت بهره ‌مند هستیم که از دانش فنی و تخصص بالایی در حوزه طراحی، سئوسازی و مدیریت سایت برخوردارند. در مجموعه ما همچنین مشاوران برتری مشغول به فعالیت هستند که می‌ توانید پیش از هر گونه اقدام به منظور طراحی و ساخت سایت با آنان مشورت کنید.

طراحی سایت در اصفهان - بهیدو
طراحی سایت در اصفهان – بهیدو

 

در این بخش قصد داریم شما را با چند مورد از مهم‌ ترین مراحل طراحی و ایجاد سایت آشنا کنیم تا اطلاعات جامعی در این خصوص داشته باشید.

1 – تحقیق و بررسی در رابطه با محتوا

محتوایی که در سایت خود می ‌خواهید آپلود کنید بیشترین تاثیر را در جلب نظر مخاطبان هدف شما دارد و چنانچه نتوانید محتوای یونیک و باکیفیت تهیه نمایید احتمالا مانع رشد و موفقیت سایت می‌ شوید. حین طراحی سایت شما باید ابتدا به دنبال شناخت کلمات کلیدی و تهیه محتوای مرتبط با حوزه کسب و کار خود باشید تا بتوانید نظر کاربران را به سوی محتوای سایت خود جلب کنید.

تفاوتی ندارد قصد طراحی سایت با php را داشته باشید یا وردپرسی در هر صورت باید در گام اول به دنبال تحقیق و بررسی در رابطه با محتوای سایت خود باشید. اگر در این خصوص اطلاعات کافی ندارید می ‌توانید به راحتی با برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه بهیدو راهنمایی ‌های سازنده‌ ای دریافت کنید.

2 – طراحی قالب سایت

طراحان سایت در مراحل اولیه برای شما قالب‌های متنوعی از سایت را آماده می‌ کنند یا به عبارتی به شما پیشنهاد می ‌دهد که از کدام قالب سایت استفاده نمایید. شما می ‌توانید مطابق سلیقه، نیاز و حوزه کاری کسب و کار خود نمونه مشخص و متمایزی از قالب سایت را تهیه کنید.

قالب سایت در واقع تاثیر زیادی در جلب نظر مشتریان خواهد داشت و حتی می‌تواند موجب افزایش یا کاهش بازدید سایت شما شود. توصیه می‌کنیم حین انتخاب و طراحی قالب سایت حتما با طراحان و مشاوران ایجاد سایت مشورت کنید تا بهترین قالب را انتخاب نمایید.

3 -کد نویسی سایت

کد نویسی از اصلی ‌ترین مراحل طراحی سایت به شمار می‌ رود که امری کاملا تخصصی بوده و حتما باید توسط طراحان سایت حرفه ‌ای انجام شود. اغلب سایت ‌های اختصاصی یا بهتر است بگوییم تمامی سایت ‌هایی که به صورت اختصاصی طراحی شوند نیاز به کدنویسی حرفه ‌ای دارند اما برخی سایت ‌ها نیز نیاز به انجام این امر نخواهند داشت.

اگر به دنبال ایجاد یک سایت کاربردی و جامع هستید که امکانات نامحدودی داشته باشد، باید طراحی سایت اختصاصی را انتخاب کنید و از فرایند کدنویسی حرفه ‌ای سایت استفاده نمایید. کد نویسی هر سایت با سایت ‌های دیگر متفاوت است و به نوعی شناسنامه سایت شما به شمار می‌رود که به همین منظور باید با دقت بالا توسط طراحان سایت ماهر انجام شود.

4 – تست و بازنگری سایت

در مراحل پایانی نوبت به تست و بازنگری سایت می ‌رسد که طراحان سایت مطمئن شوند تمامی مراحل به درستی و با دقت بالا انجام شده است. این مرحله به منظور تست سلامت و عملکرد مطلوب سایت اهمیت ویژه ‌ای دارد و می ‌تواند موجب بازبینی و رفع باگ ‌ها در سایت شما نیز گردد. با پشت‌سر گذاشتن این مرحله تقریبا فرایند طراحی و ایجاد سایت شما با موفقیت به پایان می‌ رسد و حال نوبت به آغاز فعالیت شما در بستر اینترنت خواهد رسید.

 

انواع سایت که ممکن است نیاز شما باشد

برای طراحی سایت شما می ‌توانید با چندین ابزار مختلف اقدام به ساخت سایت کنید که هر یک دارای ویژگی ‌ها و مزیت‌ های مرتبط با خود هستند. اگر دارای کسب و کاری بزرگ هستید که قصد پیشرفت و گسترش بیشتر را دارید برای ایجاد سایت باید به سراغ طراحی سایت ‌های اختصاصی بروید. سایت ‌های اختصاصی بسیار جامع، کاربردی و بدون محدودیت هستند و به همین دلیل به کسب و کارهای بزرگ توصیه می‌ شود برای طراحی چنین سایت‌ هایی اقدام کنند.

از طرفی دیگر اگر کسب و کار شما چندان بزرگ نیست می ‌توانید از طراحی سایت‌ های وردپرسی که بدون کد نویسی هستند استفاده کنید. به طور کلی شما برای هر کسب و کاری می ‌توانید در بستر وب یک صفحه رسمی ایجاد کنید و فعالیت‌ های مجموعه خود را به اشتراک بگذارید. در این قسمت شما را با انواع سایت‌های کاربردی که ممکن است قصد استفاده از آن‌ها را داشته باشید آشنا می‌کنیم.

  • طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت وردپرسی یکی از متداول ‌ترین نمونه ‌های طراحی سایت به شمار می ‌رود که ساختار ساده ‌ای دارد اما می ‌تواند برای کسب و کارهای کوچک کاربردی واقع شود. چنانچه صاحب یک کسب و کار کوچک در حال رشد هستید و قصد دارید روند پیشرفت خود را سریع ‌تر کنید طراحی سایت وردپرسی به شما توصیه می ‌گردد.

افزونه وردپرس به شما این امکان را می ‌دهد تا یک سایت جامع و کاربردی همراه با ویژگی‌ های محدود مطلوب طراحی کنید. طراحی و ایجاد این قبیل سایت نیاز به فرایند پیچیده کدنویسی نداشته و از این لحاظ می ‌تواند برای شما بسیار به ‌صرفه و راحت باشد.

  • طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی معمولا به افرادی توصیه می ‌شود که صاحب کسب و کارهای بزرگی هستند و قصد ارتقا و رشد هر چه بیشتر در حوزه کاری خود را دارند. سایت ‌های اختصاصی مزیت ‌ها، ویژگی ‌ها و امکانات متعددی دارند و به همین دلیل به شما این امکان را می‌دهند تا طی مدت زمان کوتاهی به پیشرفت و گسترش کاری دست پیدا کنید.

برای ایجاد سایت ‌های اختصاصی باید فرایند پیچیده کد نویسی بسیار جدی گرفته شود تا تمامی مراحل به درستی طی شوند. برای داشتن یک سایت اختصاصی جامع توصیه می‌کنیم از تیم طراحی حرفه‌ای و برتر فعال در شرکت بهیدو استفاده کنید.

  • طراحی سایت فروشگاهی

یکی دیگر از سایت‌ هایی که امروزه ایجاد آن بسیار متداول شده و برای کسب و کار های مرتبط با آن بسیار موثر است طراحی سایت‌ های فروشگاهی خواهید بود. فرقی ندارد فروشگاه شما در زمینه فروش چه محصولاتی فعالیت می‌ کند داشتن یک سایت فروشگاهی به منظور افزایش فروش و بازدهی آنلاین برای شما الزامی است.

سایت‌های فروشگاهی عموما طی مدت زمان کوتاهی می ‌توانند با رعایت نکات و الگوریتم ‌های گوگل به پیشرفت و افزایش بازدید دست پیدا کنند. توصیه می‌ کنیم چنانچه صاحب یک فروشگاه هستید حتما در صدد طراحی و ایجاد سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود اقدام نمایید.

  • طراحی سایت شرکتی

اغلب شرکت‌ های مشهور و پر آوازه به منظور افزایش اعتبار و تعاملات خود با سایر افراد دارای یک سایت رسمی در بستر وب هستند. صاحبان شرکت‌ها به خوبی از این موضوع آگاه ‌اند که چگونه می ‌توان در بستر اینترنت به موفقیت عظیمی دست پیدا کرد. با طراحی یک سایت شرکتی برای مجموعه کاری خود شما می‌ توانید خدمات شرکت را به نمایش گذاشته و موجب جلب اعتماد مشتریان شوید. از طرفی داشتن سایت شرکتی به شما این امکان را می‌دهد تا نسبت به سایر رقبای خود پیشی بگیرید و بسیار سریع ‌تر به موفقیت دست پیدا کنید.

 

تعرفه طراحی سایت - بهیدو
تعرفه طراحی سایت – بهیدو

 

اهمیت انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

همان‌ طور که در بخش ‌های قبلی اشاره کردیم طراحی سایت امری تخصصی است و حتما برای ایجاد یک سایت هدفمند و پویا باید انجام این امر را به افرادی ماهر و توانمند بسپارید. امروزه طراحی و ایجاد سایت توسط شرکت ‌های متعددی انجام می ‌شود اما نکته ‌ای که اهمیت دارد پیدا کردن یک شرکت برتر و با تجربه در زمینه ارائه خدمات اینترنتی است.

یک شرکت برتر و باتجربه در زمینه ارائه خدمات دیجیتالی همچون طراحی و ایجاد سایت به شما کمک می‌ کند تا با اطمینان کامل انجام چنین امری را به آنان بسپارید و در زمان بروز مشکل نیز بتوانید از پشتیبانی آن شرکت بهره ‌مند شوید. پیش از اقدام به انتخاب شرکت طراح سایت حتما میزان سابقه کاری، تجربه، رزومه کاری، میزان رضایت مشتریان و سطح دانش طراحان سایت فعال در آن مجموعه را مورد بررسی قرار دهید.

ما در مجموعه بهیدو به صورت شبانه ‌روزی در تلاش هستیم تا بتوانیم با ارائه خدمات برتر و بروز به شما موجب جلب رضایت مشتریان شویم. توصیه می‌کنیم به منظور ایجاد و طراحی سایت حتما با مشاوران و کارشناسان مجموعه ما ارتباط بگیرید تا راهنمایی‌ های ارزنده‌ ای دریافت کنید. طراحی سایت در اصفهان، سئو سایت در اصفهان، طراحی ui/ux، مشاوره دیجیتال و .. سایر خدمات بهیدو است که در اصفهان و سایر استان ها قابل ارائه می باشد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *