اعلام جزئیات برنامه‌های رادیو برای انتخابات/پخش زنده مناظره‌ها از رادیو «ایران» و «انتخاب»

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، رضا کوچک‌زاده در نشست خبری معرفی برنامه‌های انتخاباتی رادیو اظهار کرد: یکی از راهبردهای رادیو انتخابت امیدآفرینی است که مطابق با آن فعالیت‌ها و برنامه‌ها از ۶ صبح آغاز و تا ۱۲ شب به صورت زنده فعالیت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش کردیم تا تعامل را در برنامه‌ها بیشتر در نظر بگیریم و مردم نقش مهمی در برنامه‌ها داشته باشند، افزود: متناسب با اسناد بالادستی که در ستاد انتخاباتی سازمان طراحی شده است، برنامه‌ها را طراحی کردیم و تلاش می‌کنیم تا انتظاراتی را که از طرف مردم دریافت می‌کنیم در اختیار ستاد نامزدها قرار دهیم.

دبیر ستاد انتخاباتی رادیو با بیان اینکه حداکثر طرفیت برنامه‌های گفت‌وگومحور را در اختیار موضوعات کلان گذاشتیم تا درخواست و نظر مردم را در نظر بگیریم، ادامه داد: تلاش کردیم تا در انتخاب اصلح و آگاهی‌بخشی نیز به مخاطب کمک کنیم.

کوچک‌زاده توضیح داد: رسم بر این است که با شروع فعالیت ستاد انتخابات از ظرفیت برنامه‌های رادیویی استفاده می‌شود و رادیو در برنامه‌های شاخص خود موضوع انتخابات را مطرح می‌کند و سپس برنامه‌های مخصوص به این موضوع تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه مطابق با دستور معاونت صدا هر شبکه هم باید تعدادی ویژه‌برنامه تولید کند، یادآور شد: تا هشتم تیر تمام برنامه‌های شاخص رادیو به موضوع انتخابات خواهند پرداخت، چراکه تا آن زمان موضوع مهم‌تری نخواهیم داشت.

دبیر ستاد انتخاباتی رادیو با یادآوری اینکه ما در حوزه انتخابات مناظره‌ها را از هفته گذشته آغاز کردیم و قرار است در هر شبکه رادیویی، مناظره‌ای با حضور نمایندگان نامزدها داشته باشیم و هر شبکه رادیویی ذیل یک موضوع خاص این مناظرات را برگزار می‌کند، تصریح کرد: جدا از این مناظره‌ها برنامه‌های دیگری نیز توسط هر شبکه با توجه به مخاطب خاص شبکه‌ها تولید می‌شود و قسمت‌های شاخص برنامه‌ها امکان انتشار در فضای مجازی را نیز دارند.

کوچک‌زاده افزود: برنامه‌های مناظره‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری به‌صورت زنده از رادیو ایران و رادیو انتخاب پخش خواهد شد، همچنین برنامه‌های شبکه دو سیما را شبکه جوان و برنامه‌های شبکه یک سیما را رادیو ایران به‌صورت هم‌زمان پخش خواهد کرد.

وی ادامه داد: در رابطه با تماس مستقیم مردم با برنامه‌ها باید گفت که رادیو در این زمینه اقبال خوبی از طرف مردم دارد، اما این اتفاق باید بررسی شود؛ در مناظره نامزدها احتمالاً امکان استفاده از این ظرفیت وجود ندارد، اما در دیگر برنامه‌ها از بدنه نخبگانی کشور استفاده می‌شود.

دبیر ستاد انتخاباتی رادیو گفت: برای رأی‌اولی‌ها در رادیو صبا برنامه‌هایی طراحی شده و ویژه‌برنامه آن هم در حال پخش است.

منبع: فارس

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *