جامعه معلمان با شهادت آیت الله رئیسی حامی خود را از دست داد

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام علی لطیفی درباره خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: بخشی از خدمات وی، خدمت به آموزش و پرورش است که از جمله آن می‌توان به اهمیت قرار دادن آموزش و پرورش در دولت و در میان دولتمردان اشاره کرد.

وی افزود: رئیس جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، رئیس جمهور است، اما وزرا آن را برگزار می‌کردند و شهید خدمت در دوران ریاست جمهوری، خود جلسه را برگزار کرد و مقرر بود جلسه دوم نیز به ریاست وی برگزار شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه چندین بار رئیس جمهور شهید به وزیر آموزش و پرورش گفته بود که چرا جلسه شورای عالی را برگزار نمی‌کنید که نشان از دغدغه وی بود، ادامه داد: میزان حضور او در مدارس و مراکز آموزش و پرورش، بی سابقه بود.

لطیفی با بیان اینکه رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان رئیس جمهور است، گفت: تا الان هیچ‌کدام از رئیس جمهورهای سابق در جلسات حاضر نشده بودند و وزرا جلسات را تشکیل می‌دادند، اگر حمایت‌های وی نبود طرح رتبه بندی معلمان اجرا نمی‌شد و ناشکری است اگر جامعه معلمان به آن توجه نکنند.

وی با بیان اینکه این درجه از اهتمام نسبت به آموزش و پرورش و نسبت به تعلیم و تعلیم یکی از جلوه‌های بی نظیر خدمت شهید آیت الله رئیسی بود، افزود: با رفتن او، جامعه معلمان حامی خود را از دست داد و امیدواریم که این خط و نگاه و حمایت وی از آموزش و پرورش در رئیس جمهور بعدی هم تجلی داشته باشد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اگر وی را شهید خدمت می‌دانیم، یکی از ابعاد خدمت ایشان به آموزش و پرورش بوده است.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *